Thursday, 11 October 2012

Harga sebenar Charcoal mask..



entry lepas ayu ada cakap pasal terstimoni charcoal ni kan? 
So ada makhluk Allah ni komen,
tapi tak berani nak kasi nama,Annymous lak..
entah betul ke tak ayu eja ni..hehe..
memang entry sebelum ni pun ayu ada cakap,
kalau sekitar selatan ni memang boleh pergi cari sendiri.
kalau lah ayu jahat sangat ayu pun tak gitau semua
 dan bila ada yang bertanya siap ayu bagitau sekali dekat mana.
tapi nak cari nya memang perit.asyik habis stok saja.

memang ada blogger lain yang ambil jual.
so tak kisah lah berapa dorang jual.
niat hati nak menolong ja bagi yang nak.
bukan ayu ambil untung pa pun.
setakat duit minyak pergi cari ja..boleh kan?
yelah balik sini kena packing hantar pergi pos lagi.
semuanya pakai tenaga dan duit kan.
tapi tak banyak mana pun nak bandingkan
kos pergi cari dan nak pergi pos
sekali ganda pun tak sampai


Ayu dah anggap semua yang singgah blog ayu ni sebagai kawan
tak ada nak bermusuh bagai tau ;-)
kalau ada jumpa dekat rumah boleh pergi beli
kos postage pun tak payah.sebenarnya itu ja yang mahal
setakat mahu nak menolong ja
harap tak ada yang serbu dengan nama annymous lagi ya ;-)
peace to all!!!!! hehe


maaf ya kalau ayu terkasar bahasa tak ada niat pun
insayAllah nanti kalau nak serbu ayu bagi salam dulu ya ;-)




untuk order bagitau ayu ya ;-)..
ayu boleh reserve kan ;-)

39 comments:

Ayuni said...

hm, mcm2....biasalah org....

Chic Na said...

cik na tau harga CM tu brp sbb pernah tgk kat daiso aritu. tp tak kisah pun ngn harga yg ayu bg tu sbb takyah susah2 keluar, benda tu sampai terus kat rumah. rsnya mmg murah sgt dah sbb ada gak tgk org lain jual sampai RM20++. over kot. takyah pedulikan la ayu. biasa la bila ada yg xpuas hati. chill k.

xsabar nk balik tgk cik na punya. dah sampai agaknya. ;)

ejulz said...

betul tu.. kos pos tu yg mahal tu.. lbh2 lagi guna pos laju.. hehe

Mrs Velentine said...

xpe ayu..akak faham...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ayu akak nk satu..seyes ni..nk try juga hehee

Deqla manjew said...

sebok je mangkok tu..haha..dia jeles kot ayu ni baik hati sgt...deqla nk 1..tp jmpe je la bagi..xyah ssh2 nk pos bagai kan...

nuyui a.k.a miss YUI said...

abaikan aje k dear.

kinara kinatara said...

biasa lah kak..dalam diri manusia nyh macam 2 perangai ade...:)

teruskan dengan niat murni akak insyaallah:)

wan nurul hezrina said...

nurul faham n tau sangat kos2nie.kita g beli,amik brg jauh2 dahlah susah dapat pastu ada plak yang pertikai..kalau tak mo janganlah nak ungkit2 nak kata apa2 g je beli tempat yang murah.tak payah dok sakit2 ati org..bukan snang nak pos nak g sana sini..kalau tak mo beli toksah beli.huhu

Kakzakie said...

Inilah cabaran nak business Ayu. Sebaiknya abaikan buat-buat tak nampak... teruskan niat nak buat side income.

Tentang Kita said...

td tgk kat blog2 lain..mcm2 harga yg tertera...teringin nak pakai..baper harga ek?

ros_reeza said...

sabar Ayu.. orang yang komen tu nampak sangat tak berani kan, just guna annymous je.. eh,betul ke Ros eja?.hikhik..

aimaniman said...

dofollow sini..

oo ye ke? adat org berniaga tentu ada yg kurang senang sebab x semua nak jadi kawan, tentu ada yg jadi lawan kann... lumrah alam la tu

Ctie Anis Nisa said...

buat tak tahu je ayu org cmtu..bce entry ayu ari tu pasal produk ni,trus rase mcm nk cube jugak la..:)

dya bunga said...

bln dpn dya beli k..geram plak..ramai yg beli

nanieybarnieylurviey said...

yg komen2 xpuas hati leh beli sendiri. cari sendiri :P
xsbr jgk ni tunggu brg smpai :) heee

elyna mirsada said...

wow..blog dah berubah kaler..ehehhe,cumel

♥ Miss Hearty ♥ said...

sabar ye ayu..mmg ramai mnusia species mcm tu skang nie :)

Deq's Qienz said...

Ckup benggang kan kalo kalo ade bloger yg dengki nih..nper lpas satu2 geng gsf kena.memula sis wani kmudian sy skg ayu pulak.dah la pnakut.nk kutuk tp xtunjuk nma..mmg meluat kan..ckp je xkisah tp saya hangin jugak la..

boni kacak said...

saya nampak perubahan la kat blog ni..hehehehe

nanakimie said...

tak nak beli kat ayu sudah kan:)

aReLaN said...

dok jepun dulu selalu je nampak benda ni tapi tak pernah lak rasa nak beli.rupanya femes la gak di kalangan rakyat malaysia.huhu

nur anis said...

hurmm..ada jugak orang macam tu..

lelamaisara said...

alahai...abaikan aje la ayu...jeles la tu...:)..hahahha

Che Rosliza Che mat said...

manusia memang ada sikap pendengki...pedulikan apa dia cakap..yg penting ayu ikhlas nak jual harga murah sikit...kikiki

9n0L4 said...

bape harge satu ni ye? hee.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

banyak orang banyak ragamnya ayu, sabar ye :)

yana yaya said...

akak yana nak .. simpankan utk yana 1 ye .. n pembayaran nak wt cm new ?

yana yaya said...

akak yana nak .. simpankan utk yana 1 ye .. n pembayaran nak wt cm new ?

MRS Rongoks said...

baru je jap td ika baca blogger pakai bnda nie :)

Si Matatajam said...

Biasala tu ayu...Cik Anon ni ada saja yg tak puas hati..sabaq ja la..

Misz Mieza said...

Ade jugak anonymous serang ayu ? Ntah pape ntah.. Biarlah dia ayu.. Kitorang yang beli ngan ayu ni paham jer.. No worries.. =)

E'in said...

sabar ye ayu.. kat watson ade x benda nie?

Haryati Faizal said...

biasala tu PHD..hihi...

jaakechik said...

kelebihan dia apalagi ni ayu? cer citer sikit.

Cik Nur said...

Ayu, habaikan jee..
lantak kat situ..
jgn fikir sgt...

Yana Libra said...

kalau nak ikut harga sebenar g beli sendiri lah kan~

Sarang Health and Beauty House said...

sabar ye cik ayu, sy pun penjual charcoal mask ni jugak. mmg ada beza antara beli sendiri dgn jual. tp cuba bygkan pada siapa yg nk bli sendiri tu, sampai je daiso, tp charcoal mask xde, kan dah rugi masa n duit minyak n duit parking. sy harap semua pn faham la.. semoga bisnes cik ayu terus maju ye :)

eimah siti said...

betul2...bnda ni susah nak cari...klau kat utara ni mmg ada dekat penang island ja la...and cik siti dgr, ada yg duduk dkat perlis jual RM20 satu! tuu bukan termasuk pos lagi...jual by hand...lagi la kan...mmg kena sabar la jual charcoal mask ni...=)