Tuesday, 27 November 2012

Sepetang bersama....

Masa balik kampung hari tu sempat pergi kenduri anak saudara Ai,tapi tak terus balik rumah sesaja ambil angin Perlis singgah lah Terinai dengan Tasoh Lake kejap..
nak ambil angin lah katakan..hehe..Ai tau kan kat mana?hehe...

dekat Tasoh Lake tu memang cantik banyak pengantin suka gi photoshoot kat situ,
ala tempat resepsi Fasha Sandha tu..hehe..jarang dapat keluar berdua,
sebab budak sorang ni selalu tak ikut dah..dah besar lah katakan..hehe..
ni lah dia adik yang aku paling sayang,paling nakal,paling semuanya lah.hehe

rindu la plak kat budak ni..
balik rumah dengan dialah aku bergusti..hehe


ecece bab pose no 1 budak ni..hihi


tak da motif..huhu

iras tak pun...haha


suka pic ni..hehe


kalau tak berjumpa rindu,bila berjumpa gaduh tak berhenti
budak ni memang suka bergusti dengan aku siap abah kata,
'ingat kakak tu laki ka harris?
mana boleh gusti,kakak tu perempuan'.haha..

sakit ooo..macam mana WWF tu macam tu lah dia buat dekat aku
nampak ja baik tapi ganas!haha
nasib lah ada adik laki kan,nasib yang lagi 2 orang tu dah besar.haha

paling tak tahan kalau balik ja ni soalan dia
'kakak ni tak mau kahwin ka?'..haha
ni terpengaruh tengok member2 aku pakat dah ada anak la ni.


eh Nur pun semua adik laki kan?ganas camni tak?haha

34 comments:

Karukord Jagau's said...

apa x ajak aku g sana hehehee

Cik Zaniff said...

ayu sorang pompuan ke..hee

Nyue said...

hahahaha..nyue pon ada adik tp bukan bergusti...bergaduh je memanjang..ehehhehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau dah besar, jln dgn depa, rasa cam depa pakwe kt lak..hihi.

Lynn Hamzah said...

salam perkenalan...
huhuhuhu...berwwf ker dgn kakak dia...nasib baik la kakak dia sporting ek...
follow sini...
jgn lupa follow blog kita plak yer...

syiela said...

ada gomol2 manja tu :) rindu sangat kakak dia tapi dia tak tau nak melawak lembut2

Deqla manjew said...

haha.. ayu sorg je pompuan kan?? sbb tu kot kena buli.. hahaha... deqla suka gak pic yg ayu suka tu.. :)

♥ Miss Hearty ♥ said...

amboi2 ayu..sakan eh posing2 ngn adek.nice lorhhh..hehe

lia said...

perlis... betapa rindu nak balik sana...

kinara kinatara said...

huhu..stuju kak..adik kina yang bongsu laki 2 kejenye asik nak pedajal orang je..ganasnya bukan main..huhu:)

kina lah jadi mangsa..:)

nur anis said...

hihi..ganas-ganas tapi penghibur kan..:)

Bui Junaidi said...

ADIK KAK BUI 5 ORG LELAKI TP SEMUA BAIK DGN KAK BUI..HEHE

Lyaa Suriany said...

syok ade adik.
boleh ajk brgaduh

Aleeya Atinza Saaid said...

heeheh siap gusti eh..tp best gusti2 ni kan..dulu masa kecik ade adik lelaki gak..tu la kwn gaduh sama la ..asyik ajak begusti jew....tak sangka adik lelaki yg nakal dulu2..da kawen anak 3 dah skrg hehehe how time flies....

PRINCESS FARISHA said...

singgah sini nak jemput join segmen : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/11/pencarian-bloglist-musim-1-diari-farisha.html

nanieybarnieylurviey said...

mata nk sma mcm ayu je..
stress bile adik2 yg tnye bile nk kawin. wahaha..

dya bunga said...

dya gusti je ngn adik2 dya..haha

Miss BaNu said...

wahh bergusti tuh hehe

Cinta Misteri said...

CiM yg adik bradik dh besar panjang ni pown klau bejumpa msti brgusti..huhuhu

Dkna Abza said...

bestnya ada adik :)

Chic Na said...

nasib baik adik kesayangan kan. kena smack down pun takpe lah. huhu..

Kesuma Angsana said...

seronoklah mcm ni

Cik Nur said...

hahahhaha..samalah ayu..!
Nur pun duk bergusti dengan adik bongsu tu..

geram je kadang2..sikit2 nak ngadu dekat mak..

grrr..!

Che Rosliza Che mat said...

ganas sambil nak manja2 gtew...hihihi

wan nurul hezrina said...

wah rambut adik2 stylo..

Si Matatajam said...

Tunggu apa Lagi cepat2 la langsungkan Ayu..hi hi..

Cik Aini said...

heheehe
op coz la tau tmp nih :)

jom2 kita g lepak kat sini nti nak?

Yana Libra said...

adik laki sy tak jauh beza umur..skang masing2 dah besar..dulu masa kecik2 aje lah gaduh2, gusti2 same2..hehe~ :p

9n0L4 said...

nasib baik adek yg bongsu akak tu ppuan, kalau tak maunye gusti jugak. same ppuan ni stkt cubit cubit je. :)

C'Jai said...

seronok dapat jumpa adik ..kan..

::CIK LYNN:: said...

uishh...sakan...=p hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dia nk manja2 dgn kakak kesayangan lah tu hikss

Dayana Bahar said...

Gaduh2 manja... hihi

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hehe. bese la tu ayu kalau dah jumpa :)