Friday, 30 November 2012

5 Persoalan di Akhirat...





Moga kita mampu menjawabnya....
Amin....
perbanyakkan amalan, tingkatkan iman
moga kita peroleh keberkatan
di dunia dan di akhirat.......





KataAyu:terjadi jugak no entry semalam..hehe..bz betul.

28 comments:

Anum said...

insyaallah banyakkan amalan

Fahz said...

Assalamualaikum.semoga kita mendapat keredaannya di akhirat kelak..salam jumaat :)

CikZaniff said...

mampukah kita..
in syaa allah..sma2 kita tingkatkan eh..:)

Nyue said...

hope kita mampu menjawabnya dengan baik... :))

salam jumaar ayu,....

♥ Miss Hearty ♥ said...

insyaAllah :)

BERT said...

thnx ayu..gd sharing :)

Mrs Lurve said...

moga dpt tingkatkan lg ibadah ini..

nanieybarnieylurviey said...

terima kasih atas perkongsian ni *muhasabah diri*


p/s: smlm jenguk ayu tp entry yg update guna phone tu da delete.. then td terfikir ada ke xentry smlm.. rupenye xde.. :) busy betul..

Slm jumaat Ayu

Chic Na said...

InshaAllah..

bz bebenor tu ayu. ;)

Ratu Hatiku said...

Amin...In shaa Allah...

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Ingatlah selalu bahwa tekad Anda untuk sukses lebih penting daripada yang lainnya.

nuyui a.k.a miss YUI said...

insyaALLAH.. tq berkngsi ayu.

Aleeya Atinza Saaid said...

samala..pun bizi jugop hehehe

Deqla manjew said...

kalo smuanya dilaksanakan xde masalah nk jawab kan...

Cik Nur said...

sentiasa perbaiki diri... :)
terima kaseh atas entry ini aku, sedikit sebanyak mengingatkan nur... :)

Lyaa Suriany said...

seram bila pkr blk
ape nak jwb

MAZLIZA ABD RAZAK said...

tengok soklan pon dah takut kan.
tap, insyaallah...

Kakzakie said...

Bukan boleh jawab guna mulut macam sekarang. Iman/amal kena kukuh kalau nak lancar jawab soalan ini Ayu.

Mrs Velentine said...

terima kasih ayu atas perkongsian..

Si Matatajam said...

Perkongsian yg baik di hari Jumaat dear..Tq..

::CIK LYNN:: said...

nice sharing dear :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

semoga dpt mempertingkatkan lagi amalan ibadah supaya nanti semuanya dapat dijawab

Haryati Faizal said...

InsyaAllah..amin

9n0L4 said...

soalan pertama nnt, solat cukup ke tak.

Dayana Bahar said...

Nice sharing lalink

Cik Aini said...

insyaallah..
sama2 kita berubah & beramal ke arah yg lebih baik.amin

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sama2 kita perbaiki diri ke arah yang lebih baik :)

wan nurul hezrina said...

mmg masa uruskn jenazah abah keinsafan btul2 tebal dlm diri nurul..mmg masa sampi lambaian terakhir2 di liang lahad sgt takut dengan khidupn slps meninggal..

harap Allh lindungi kita dr api neraka..