Friday 9 November 2012

Saya join GA 2012 Nurul Yui


Syarat-syarat yang wajib dipatuhi :

1) Buat entry dengan tajuk " Saya join GA 2012 Nurul Yui "

2) Jangan lupa letakkan banner kat atas dan linkkan
dalam entry tersebut

3) Boleh gunakan blog personal atau blog join sana sini

4) Tinggalkan link entry tersebut pada komen entry ini
{ link blog sahaja TIDAK diterima }

5) Lengkapkan ayat ini dalam entry anda
Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana _________  
{ perlu lebih dari 10 patah perkataan }



Mudah kan??

Ok sekarang ayu nak penuhi syarat no 5.

Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana sebagai tanda
 ayu support GA Yui yang comel ni..hihi
selain tu ofkos nak menang hadiah yang ditawarkan.
sangat menarik!tipu kalau cakap tak nak.haha..
no 3 kerana ayu nak meriahkan GA Yui sebagai salah seorang
 komentar hebat kat blog ayu ni ;-)..
apalagi yang lain moh ler join ;-)
klik saja banner ;-)

23 comments:

ejulz said...

gud luck ayu.. :)

nur anis said...

good luck ayu..:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok, lengkap! hihi,tq syg..ayu no 4 ea.. =)

Nyue said...

wahhhh....selamat berGA ayu..ehehehe...hope dpt menang hadiah..eheheh..

Tertarik nk join jugak ni,... :)

Unknown said...

good luck ye ayu... mmg comel GA nurul yui! :)

Afiqah said...

goodluckk :D hehehe

Unknown said...

gd luck ayu

Unknown said...

Assalam, good Luck!

Jna marcello said...

all the best ;))

Pn Ayu said...

gud luck ayu :)

Miss N™ said...

semoga berjaya ya ayu.. :)

mama aryan said...

gud luck ayu

Chic Na said...

selamat berGA ayu.

fieda said...

good luck ayu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck ayu ;-)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

gd luck! :)

QasehnyaRania said...

good luck u
insyaALLAH ada masa leh join..;D

Nurfara Hani said...

saya pon join jugak GA ni.. Bw n follow sini:)

http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

NoEn said...

good luck

mummyrinazone beauty said...

selamat bersegmen ayu..

Saya Disini said...

gud luck...sy pon join

nuyui a.k.a miss YUI said...

sesi kedua ni ayu =)

misz jue said...

jom join GA saya..=)