Thursday, 7 March 2013

Opppsss Dulu dan Kini


Dapat teka siapa kat atas ni??hehe..nampak tak ke 'blur' ran gambar tu?epik punya gambar ni..rasa masa ni umur 4 tahun kot..tak ingat dah..hehe..yang pasti kakak dan adik yang main bersama masa kecik2 dulu..sebab kami tak da..semua orang tak nak kawna sebab kami ni terlebih comey!kahkahkah...

entahla apa ceritanya,yang tahu dulu memang kawan berdua ja dengan adik sorang ni..lepas pindah ke Perlis baru pandai cari kawan..rindunya zaman kecik2 dulu..cepat betul masa berlalu..


itu zaman kecik2..sekarang budak kenit tu dah besar dah hah..dah sesuai jadi mak orang dah ;)...bezakan?dulu pipi tak kembung sekarang manyak kembung,dulu mata bulat sekarang ta kbulat sangat..hehe..dulu rambut perang oo sekarang rambut sikit,tak boleh nak panjang..haha..yang sama dulu dan kini tetap blur ja..haha



haaa ni mamat sorang lagi..dulu dan kini yang menjadi kawan sepermainan ku masa kecik..sapa lagi adik ku yang hennncemm ni lah..itu orang kata,kak dia tak kata pun eh..sebab mamat ni susah sikit bab puji sorok bawah meja nanti..haha..tak tau apa yang sama..perangai kot,dari kecik 'berangin ja' panas sikit tak boleh,yang bezanya maybe penyabar sikit kot sekrang..maklumlah dah tua..hehe


itulah kisah kami 2 beradik..yang lagi 2 adik lelaki tu lahir zaman millenium dah..hehe




32 comments:

Deqla manjew said...

comelnye ayu masa kecik...rambut ikal mayang... hihi.. tp nmpk lain la sikit..memula tgk x cam la jugak..hihi...apapun menten comey la smpai skng.. =)

Nurzakiah Hanum said...

comel skrg kan

Ratu Hatiku said...

Comelnya.. :D

AyueJean AJ said...

Hehheheheh... ALolololo...
Comel.. =D

Kakzakie said...

Ayu memang cantik dari kecik dah comel. Mama pun pandai nak menggayakan anak perempuan dia:)

Mrs Velentine said...

comelnya ayu masa kecik2

diana said...

untung la ada a dik encem...;)

Tihara said...

cute nya ayu masa kecik pas ke besar lawa.. adik plak memang tk byk berubah muka..bese org laki muka kecik lain, muka besaq lain.. :)

Cik Puan Rara said...

comels nya!

Nyue said...

tomeiinyee si kakak dia..huhuhu...krm slm adik..hahahahaa

wan nurul hezrina abd halim said...

ala tomei2 nyer ayu sungguh..sesuai ngan nama ayu..

*ayu akk dah guna banyak x tau denso tuh.mmg suka.tapi kulit muka akk mmg licin tak banyak bulu.kena pakai banyak x baru jadi kuar white headnyer2

Cik Aini said...

hehehehe
satu je yg sama..dr kecik smp ke besaq mantain comeeiii :)

pp dulu2 bolatt jugak eh :)

Alia Laila said...

Comelnya akak masa kecik. Rambut vintage sangattttt ^^

Kenapa kak nampak lagi muda dari si adik ni ;)

Cinta Misteri said...

sweet jer...klau org taktau, bila nmpk u all keluar berdua, msti org ingat sweey couple, takpun.....just married. hehehe....

adik yg baik akn protect kakak in any situation.

Chic Na said...

berkawan dengan adik jela ye. tak sama pun muka ayu ngan adik.

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

Hihi..comel..dlu n kini pun comel:)

Cik Nur™ said...

alololo..comeinyaaa..!
rasa nak cubit2 boleh..?
hahha

eita said...

tetap comel dulu n kini

hana hadi said...

kalau lah kita sentiasa kecik comel macam dulu.. hehehe

meh tengok entry hana dulu dan sekarang

http://onitsukahana.blogspot.com/2012/03/dulu-dan-sekarang-sama-kan.html

Karukord jagau said...

comel la masa kecik2 :)

Nadia Elena said...

wahhhhh comel2... =D

TiranaAduka said...

salam sis ayu
Brulah tirana aduka tau serba sdikit.tq sudi sharekan

Nisa Greennnpanda said...

hehe..
comel je time kecik2 kn? ^_^

slamat ari wanita ayu.. :3

lelamaisara said...

comil nye lahai..berambut panjang lagi..akak punye gambar kecik 2 habis kena banjir..cian kan....

izan mama mia said...

ayu mmg comel dr kecil sampai dh boleh jd mak org nih..heheeh...

nanieybarnieylurviey said...

Cantik ayu!!!! Adik ayu pun hensem :)

BaNu Syah said...

ala tomey2 tu hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

comey sunguh kecik2 dulu la pun lagi comey hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

makin besar lg comel dah handsome..

Si Matatajam said...

Comelnya Ayu masa kecik... Dah besaq cun la pulak...

N.Aima K said...

comellah ayu masa kecik..lebat je rambutt

QasehnyaRania said...

comelnya u masa kecik:)