Monday, 18 March 2013

16.3.13 ~ Happy Belated Birthday Mak Dara dan Si Dara..



Alhamdulillah dapat jugak datang ofis pagi ni,terlewat banyak kot pukul 10 lebih baru datang..maklumlah sakit datang mengejut..hehe..ok sebelum terlambat ayu nak ucapkan selamat hari lahir buat 2 ahli GSF yang berkongsi tarikh lahir ni...



♥:: Mama Qhayra Bercerita ✿◕‿◕✿

pertama sekali buat Mama Qhayra yang coeml ni..tak percaya??
sila terjha ya..tidak tak turun lah kecomelan kat Qhayra..hehe...
baru umur 27 tahun kan DQ?..
mudanya Qhayra pun dah besar dah boleh jadi kawan DQ..hehe

U Are My Sunshine !

yang kedua buat Cendol..Cendol sekarang pergi oversea sambung study 
dekat Mesir kalau tak silap ayu..huhu..wish jauh dari Malaysia ni..hehe



Doa buat DQ dan Cendol :

Selamat Hari Lahir buat DQ dan Cendol
semoga dipanjangkan umur,murah rezeki,
dirahmati Allah tak kira di mana berada,
dipermudahkan segala urusan duniawi dan akhirat,
sentiasa bahagia di samping orang yang tersayang.
AMIN




kataAyu:ada lagi seorang besday girl yang comey ni..hehe

15 comments:

izan mama mia said...

selamat bertambah umur DQ n Cendol

Solehah Shamsuddin said...

ehh igtkan wish utk befday mak dara tadi.hahaha :D

Mrs Velentine said...

hb buat mereka berdua

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

wan nurul hezrina abd halim said...

hepi besday buat meeka=)ramai sungguh besday bulan march

AyueJean AJ said...

Selamat hari lahir buat mereka... =D

Deqla manjew said...

HBB to both of them.. =)

QasehnyaRania said...

selamat hari lahir buat keduanya :)

Haryati Faizal said...

amin...hepi besday!

Si Matatajam said...

Hepi belated besday DQ n Cendol

Chic Na said...

happy birthday utk mak dara & si dara. hehe..

Cik Nur™ said...

HB buat mereka.. :)

Cik Aini said...

hepi belated besday to both :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

HBB utk mereka