Wednesday, 3 April 2013

Al Fatihah..



Alhamdulillah kia masih diberi kesempatan bernafas di bumi Allah hari ni..moga kita seua dipanjangkan umur,diberkati hidup dunia akhirat...maaf ya lama ayu tak singgah..dah start buzy..huhu

semalam buka fb,baru tahu K.Gee isteri En Abil Fikri telah kembali ke rahmatullah...Al Fatihah...sedih rasa dengar,tapi dengan pengorbanan En Abil, Allah tahu yang terbaik buat arwah..moga rohnya dicucuri rahmat dan tenang di sana..

moga En Abil tabah hadapi semua ni..sesungguhnya setiap yang bernyawa pasti merasai mati..masa kita belum tentu bila..sama2 kita doakan yang terbaik dan sedekah kan Al Fatihah buat umat yang pergi dulu sebelum kita..


ayu pernah buat entry pasal kisah suami yang sangat tabah ni..rasa macam baru ja berlalu..>>1 Dalam Sejuta<<

hampir setiap coretan En Abil ayu baca memang tak dapat bayangkan kasih sayangnya pada arwah setiap apa yang arwah suka semua dia ingat..memang En Abil 1 dalam sejuta..moga En Abil tabah lalui semua ni..Salam Takziah buat En Abil..

51 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

Ada baca jugak kisah En Abil nie...

Inallilahhhirrojium....Semoga En Abil tabah...

HeNRieTTa JoSe said...

Al-Fatihah...dan Takziah buat Abang Abil...moga Abang Abil tabah...benar rietta xsangka Kak Gee pergi jua...Rietta berharapkan agar Kak Gee akan sembuh...Namun ketentuan ALLAH itu, hanya DIA yang tahu...

ejulz said...

smoga arwah dtempatkn bsama org2 beriman..

Mrs Velentine said...

al-fatihah

Mrs Velentine said...

al-fatihah

Farah Waheda Wahid said...

Al-Fatihah dan Salam Takziah buat keluarga arwah...

nuyui a.k.a miss YUI said...

pasti ada hkmhnya..

al-Fatihah..

AyueJean AJ said...

Al-Fatihah...
AJ baru baca blog dia semalam...
tersentuh hati...

Nyue said...

Al-fatihah buat arwah..redha dgn pemergiannya dari melihat penderitaan dia..

Deqla Manjew said...

akhirnya dia pegi jua.. moga rohnya ditmptkan di kalangan org2 yg beriman,,,tabahlah wahai sang suami...

boni kacak said...

Ya Allah.. baru saya dapat tau ni..hurm.... sedihnya... sama2 kita doakan agar arwah ditempatkan di tempah orang-orang yang beriman kepadaNya dan semoga abang abil akan tabah menerima ketentuan ini...

:: Cik Viva :: said...

alfatihah.. :(

N.Aima K said...

al-fatihah :( takziah utk beliau dan keluarga

Mooniqueen said...

Alfatihah buat family arwah terutama suaminya yang banyak berkorban

RamRamCute said...

En. Abil sememangnya seorang lelaki yang tabah..Al Fatihah untuk Allayarhamah Kak Gee semoga beliau ditempatkan dikalangan mereka-yg beriman..amin

BaNu Syah said...

Al-Fatihah dan takziah buat beliau..

Nadia Elena said...

al-fatihah...

nik ros said...

Al-fatihah, moga mereka tabah

Angel Shared said...

Innalillahi wa innaillaihi roji'un
Innalillahi wa innaillaihi roji'un
Innalillahi wa innaillaihi roji'un
Angel turut berduka cita
semoga arwah beliau di terima Allah dan di tempatkan di tempat yang terbaik di sisi Allah dan semoga yang di tinggalkannya diberi ketabahan dan keikhlasan
amin......

Tihara said...

kisah cinta yang hebat antara dua insan ini lah..moga roh kak G dicucuri rahmat Illahi..

al Fatihah

Kesuma Angsana said...

al fatihah... dan moga Abil terus tabah !

nanakimie said...

takziah buat en.abil sekeluarga....semoga roh arwah dicucuri rahmat...amin...al-fatihah..

Yumida Huda said...

al fatihah..moga arwah ditempatkn bersama org2 yg beriman

9n0L4 said...

innalillah. al fatihah buat arwah.

nanieybarnieylurviey said...

Nani pun terkejut.. Takziah buat en abil..
Al- Fatihah

BERT said...

alfatihah... memang sedih kehilangan insan dicintai.. moga en.abil tabah dengan ujian ni... satu dlam sejuta betul.. susah dpat suami macam ni.. untung isteri dia.. redha seorang suami insyallah syurga untuk isterinya..aminn

fatin fasihah said...

sangat tersentuh hati ni bila baca pasal En Abil ni..beliau sangat-sangat tabah..ni lah dikatakan Cinta dr Allah sehingga hujung nyawa..

Pykaa Pdott said...

Btol tuh lelaki mcm nie 1 dalam sejuta . Hmm alfatihah buat arwah moga ditmpatkan diklangan org2 yg briman . Amin . salam takziah buat keluarga arwah .

Mimie Najib said...

salam takziah..sesungguhnya Allah lebih menyayangi..

eita said...

al fatihah..


akak pun tengok dalam fb jugak..

selalu gi membaca je..nak komen tak terkomen sebab takde kata yang mampu di luahkan...
susah nak cari lelaki macam en abil ni....

dya bunga said...

semoga arwah kak gee ditemptkan dikalangan org2 yg beriman..alfatihah

dya bunga said...

semoga arwah kak gee ditemptkan dikalangan org2 yg beriman..alfatihah

aReLaN said...

al-fatihah buat arwah.moga rohnya dicucuri rahmat.

Cik Nur™ said...

al-fatihah,.,,

Chic Na said...

Al-Fatihah.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alfatihah...semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...amin

Amanina said...

al-fatihah.. semua org inginkan suami yg sebegini

BUNDA a.k.a KN said...

salam takziah...

N.Aima K said...

ada post utk u dear


http://tsukinano.blogspot.com/2013/04/gsf-happy-belated-birthday.html

kalau rajin boleh join giveaway saya

http://tsukinano.blogspot.com/2013/04/cuticuti-giveaway-diari-aima.html

thnk u, xoxo

Rosmiza Ali said...

Betul2 1 dalam sejuta.. Semoga roh kak Gee tenang di sana.. Al-Fatihah..

syafiqakarim said...

moga bersama kalangan yg soleha
cerita mengenai mereka bole jd kan
tauladan


al-fatihah

QasehnyaRania said...

innalillah.
salam takziah

QasehnyaRania said...

innalillah.
salam takziah

Nurlyla said...

semoga keluarganya tabah menghadapapi dugaan. kepada Allah jualah kita kembali..

Cik Aini said...

takziah..
mmg sedih dan terharu bila bac kisah ni.moga arwah ditempatkan di kalangan mereka yg beriman.amin

Solehah Shamsuddin said...

Alfatihah buat arwah.

Bulan Syurga Firdausi said...

moga Allah terus pelihara kita yang masih bernyawa, insyaAllah...

Si Matatajam said...

Al Fatihah buat arwah Kak Gee -.-

Dkna Abza said...

salam takziah

wan nurul hezrina abd halim said...

semoga abg abil terus kuat dan semoga arwah ditempatkan dlm gol kekasih Allah..Al-Fatihah

lelamaisara said...

alfatihah....