Tuesday, 23 April 2013

April Girls...






Salam semua..hari ni kan ada birtday girl lah..hehe..dan tak lupa jugak yang terlepas tu..huhu..buzy sampai terlepas nak wish..hehe...




hari ni birthday MISS BANU...yang ke berapa eh?tak sempat nak mengskodeng..hehe.. yang pasti tetap maintain sweet and steady..hihi..sempat ambil header yang comel tu ja ;-)




tak lupa jugak buat SHU...sory Shu terlewat wish..hehe..boleh kan wish sekali? ;-)...orangnya pun secomel headernya lah..hehe..tak caya jom terjah ;-)



Doa buat Miss Banu & Shu :

Selamat Hari Lahir buat korang berdua
semoga di panjangkan umur,murah rezeki
berjaya di dunia dan di akhirat
dimakbulkan segala doa dan impian
AMIN





kataAyu: KPI review lepas ni..doakan yang terbaik ya..huhu

23 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

Ara Afiq said...

selamat ulang tahun for both of them :)

Mrs Velentine said...

hb buat mereka

BaNu Syah said...

thanks ayu atas ucapan besday tu ^_^

Haryati Faizal said...

selamat hari lahir tuk kwn2 ayu....

LYAfrina said...

selamat hari lahir buat kedua-duanya..

nuyui a.k.a miss YUI said...

hppy brthday kesemuanya =)

Che Rosliza Che Mat said...

Happy birthday buat banu gan shu...

diana said...

walaupun tak kenal mereka..
selamat hari jadi..;)

ejulz said...

hepy bday jugak buat diorang.. smga pnjg umo, murah rezeki n bhagia slalu.. :)

eita said...

selamat hari lahir..untuk mereka berdua

aReLaN said...

selamat hari lahir buat mereka juga

Cik Nur™ said...

HBB buat shu...
HB buat miss banu..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

happy besday miss banu :)

Tihara said...

happy birtdays, chakk :)

Che Rosliza Che Mat said...

happy birthday untuk banu...

♥ Miss Hearty ♥ said...

selamat hari lahir jugak buat mereka =)

Deqla Manjew said...

laa.. deqla pun x wat lagi entri utk miss ngan shu.. semlm cuti.. baru ingt semlm besday miss...huhu... hbb buat mereka... ;)

Chic Na said...

HBB girls.. ;)

9n0L4 said...

allahuakbar. akak pun belum buat entry. lupe pulak. ;)

Amanina said...

HB buat mereka :)

nik ros said...

happy bday untuk meraka berdua :)

wan nurul hezrina abd halim said...

selamat hari jadi semua.May Allah bless u..