Tuesday, 30 April 2013

Tawaran sambung belajar









Alhamdulillah baru tau tadi dapat sambung belajar..tak salah mohon bulan 2 hari tu..tadi member yang sambung sekali gitau dia dapat sms..try cek kat website..alhamdulillah ayu dapat jugak..

tapi dalam tawa ada duka..huhu..entahlah kenapa..macam2 fikir sebelum hadapi..takut tak sempat habis berubah fikiran pulak..huhu..haisshhh kena buang jauh2 ni perasaan itu..paling tak suka kena buat pilihan..huhu..

mohon petunjukMu Ya Allah..dah mintak bila dapat banyak songeh pulak kan..hihi..sabor jelahhh...kawan2 ada pendapat tak?kalau nak ikut kan memang fikir tak nak kerja makan gaji dalam masa 10 tahun ke bawah ni..tapi hanya perancangan..takdir kan hanya Allah yang tahu..

fikir hampir setahun tak dapat petunjuk lagi..hihi..mungkin ada ayu yang tak perasan semua tu..sekarang amek kaw!memang nak pergi tapi tu la..ada tapi jugak!hihi


dalam tempoh 4 tahun macam2 boleh jadi kan..3 tahun tak tengok buku jadi camni lah..haha..moga kali ni sempat habis belajar..huhu..walaupun PJJ sibuk jugak tau..hehe
Selamat bercuti esok ;-)

kataAyu: Hanya padaMU ;-(

36 comments:

Nazayiena Ayiena said...

Ayu nak ambik pjj yea,belajarlah selagi ada peluang.

Harith Iskandar said...

tahniah tahniah :)

NUR HAFIZAH said...

wahh tahniah :)

Farah Waheda Wahid said...

kakak support...sila terima tawaran itu...dan sahut cabaran itu... akak doakan supaya berjaya...In Shaa Allah...hati mesti ikhlas dan bersih dalam setiap apa yang kita nak lakukan pasti ada kejayaan...

:: Cik Viva :: said...

seronoknya kalau dapat sambung belajar lagi..tapi kena la rajin ngadap buku..hehe

Zee Suhaini said...

tahniah ayu...

izan mama mia said...

tahniah ayu... p laa sambung... akak doakan yg terbaik tuk ayu

♥ Miss Hearty ♥ said...

wahhh..tahniah ayu ! kampus usm induk tempat hearty study dulu :)nanti boleh jumpe..hehe..apa2 pon fikir yang terbaik buat diri ayu k :)

Ann Ishak said...

selamat bercuti jugak dekat alin :)

jaakechik said...

tahniah dari jaa yer ayu... 4 tahun kejap jer tu ayu...hihi... jaa bulan jun nanti final utk first year dah. ooo ayu pusat wilayah kay kl yer. jaa kt usm kelantan aje.

LelakiSemalam said...

belajar la selagi terdaya...

LelakiSemalam said...

belajar la selagi terdaya...

Rosmiza Ali said...

Tahniah Ayu! Semoga sukses dalam pelajaran..! ^__^

eita said...

tahniah..

semoga di permudahkan segala urusan...

Chic Na said...

InshaAllah ayu. buat keputusan terbaik k. ;)

Makwe Kintan said...

Alhamdulillah..pegi la ayu.. Niatkan menuntut ilmu itu memenuhi tuntutan kewajipan fardu kifayah..sesibuk mana pun kita, In Shaa Allah pasti Allah swt ni akan mempermudahkan jalannya..menuntut ilmu ibarat berjuang ke jalan Allah..sy pun tgh apply uitm utk blaja scra pjj.. lgpun dh 5 tahun tinggal buku ni.. moga ade rzki sy juga..apa2 pun good luck ye =)

Cik Nur™ said...

fikir betul2 ayu..
apapun keputusan ayu..Nur support ayu dari belakang tau.. :)

BERT said...

bgus la ayu dpt twaran.. tgh mude belia lg ni elok la belajar... memori pun tengah bagus lagi ehhe... gudlak ye :)

HeNRieTTa JoSe said...

Klu pjj ok lg....klu fulltime susah la nk manage ngn kerja...kecuali mmg brenti kerja...

Amanina Mads said...

wah bestnya usm penang.. tahniah ayu :)

Pykaa Pdott said...

Bestnya dalam smbung blaja .

ieda immi said...

tahniah dik
cabaran belajar ni x sma nak2 kita dah bekerja .. commitment lebih tinggi kan ..

apa2 punn gud luck ! ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,tahniah dear..

Azlina bt. Azis said...

congrat dik. pegi jerk. jgn menyesal kemudian.

Haryati Faizal said...

takpe... ayu muda lagi, otak pun cerdas lagi... sambung la blaja balik... rugi dah dapat klu tak pi..

Nisah Idham said...

Tahniah AYu..
semoga pelajaran Ayu semakin maju.

>> biologi ye, hebat. akak admin je :(

Cinta Misteri said...

chaiyokkk chaiyokkk...congrates Ayu. u can do it! jgn mengalah sebelum bertindak. CiM ni diam tak dim dh tahun ke-3, hasrat sambung belajar pown mcm mimpi je dulu, tp skang dh masuk thn ke 3. in-sha-Allah akan further lg selagi terdaya

hana hadi said...

selagi boleh belajar, kita belajar. jgn sia2kan peluang dan usia :) nnt bila dah berusia teringin nak belajar plak

Ara Afiq said...

wah tahniah ayu. cpt pkir. pkir masak2, tnya pdpt family sume ye :)

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah ayu...sambunglah belajar...rugi nanti hihihi

Si Matatajam said...

Tahniah Ayu..buat keputusan dgn tepat yek...

Deqla Manjew said...

wahhh tahniah ye ayu...study rajin2 eh... =)

LYAfrina said...

tahniah ayu...

apa2 pon mohon petunjuk.. tp andai diberi peluang, syg lepaskannya

Ain Dzaya said...

wah, dapat USM! calang2 orang tau dapat masuk sini . tahniah!

wan nurul hezrina abd halim said...

tahniah dik..tuntutlah ilmu setinggi mana sekalipun..

9n0L4 said...

sambung jgn tak sambung. bkn sng nk dpt ni. tahniah. :)