Monday, 22 April 2013

Menyambut Mei dengan happy!!



Salam Isnin semua..Alhamdulillah syukur pada Mu Ya Allah atas segala nikmat yang diberi...hari ni dah 22 April 2013..lagi seminggu lebih dah nak masuk bulan Mei..bulan yang sangat di nanti..kelahiran hamba..hehe..bertambah lagi 1 angka,moga amalan pun turut bertambah..amin..

yang happynya badan yang mengembang ni kembali susut..alhamdulillah 4kg dah turun..tinggal lagi 2 kg untuk dapat berat ideal balik..hihi..muka pun alhamdulillah makin ok..jerawat dah tak naik..parut degil ja tinggal nak halau ni ;-)


nampak tak muka happy tu??hehe..muka orang matured 24 tahun ni..bulan depan dah mula buzy banyak aktiviti..pasti kurang berblog + bw..huhu..sekarang ni kalau lama tak berblog mesti rasa rindu sangat nak menulis terjah korang..inshaallah lambat pun pasti ayu singgah tau..;-)

jom2 ada kerja lagi tak selesai ni..hehe

33 comments:

Deqla Manjew said...

peace ayu yg ayu! hihi.. amboii slim river dah ayu skng.. tp xmo la slim sgt tau.. x sesuai lak ngan ayu...hihi.. chaiyok2.. ;)

Cik Aini said...

weh makin cun lah..so sweet :)
best ni..apa rahsianya.hehehe

ejulz said...

sama la kita.. menunggu kehadiran mei.. :)

Nurzakiah Hanum said...

hapy2

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahhh best ler berat badan turun.. moon jugak makin mengembang...huhuhu

lia said...

tahniah dear dpt turun 4kg... akak ni jugak berat menten naik uhuks...

Izara4eva™ said...

teruskan on diet tu ye. hehe

Haryati Faizal said...

slim dah ye....

NinaAz said...

Bestnyaaa. Cayok222. 2kg lagiiii ♥

Kakzakie said...

Masa berlalu tanpa sedar Ayu. Tahu-tahu dah nak masuk 24 tahun ye..

Naz said...

selamat ulangatahun kelahiran

Che Rosliza Che Mat said...

WAh!!! jeles akak berat dah turun...

Nisah Idham said...

alorr cumelnya die..

bukan kate parut ayu je, parut akak pun sama. jenuh halau. pun xmau pegi jugak...

nea lopah said...

tahniah yer berjaya turunkan berat. susah nk turun...naik tu no problem. hahaha

Farah Waheda Wahid said...

you look gorgeous sis... ^_^

Ratu Hatiku said...

Comel jerk nape nak turunkan lagi berat...dah cantik dah tu... Lainlah akk nie 48 kg dah..uhuhuhu bila nak dpt 45kg xtau lah..uhuhuu

Kesuma Angsana said...

wah makin cantik ler

nuyui a.k.a miss YUI said...

ayu nmpk comel sgt..

BaNu Syah said...

smoga ayu bertambah sukses lepas2 ni

Rosmiza Ali said...

Wah! Slim melim sudah dik Ayu kite nih.. Apa rahsia? =)

9n0L4 said...

amboiiii. nmpk susut sikit tu. diet mcm mane yu. cite ar sket. :)

Cik Nur™ said...

lagi 2kg je...caiyokk..caiyokk.. :)

ayu..ayu kat mana tu?
cantik tempat tu

Pykaa Pdott said...

Comel sis ;)

BERT said...

amboi makin cun nampak? hihi.. pe yg bz sgt tu.. nk kwen eh? haha

Anis Nisa said...

cantik ayu,manis je..:)

Cinta Misteri said...

hye Ayu...

semoga kedatangan may mnjadikan ayu smakin dewasa dn di prcepatkn jodoh.

aReLaN said...

nak hadiah apa??? :)

LYAfrina said...

ptt ayu makin comel..
parut tu xpe.. biar dia sembuh sndirinya slow2

♥ Miss Hearty ♥ said...

waaa..ayu dah nampak kurus ! nak petua ! :)

N.Aima K said...

cntklah Ayu dngn peplum dan shawl tribal

Chic Na said...

okla tu. hati banyak senang. hikhik..

nanieybarnieylurviey said...

Haah. Jelas nmpk ayu da makin susut.. Nk tau tips jerawat tak naik plissss

wan nurul hezrina abd halim said...

wow slim..jom kita ramai2 slim=)akk lum capai target lagi.kalau anak dara mmglah senang nak slim.hehe