Thursday, 11 April 2013

Mei yang buzy...





fuhhh...semalam dah keluar tarikh mengundi kan?arghh kenapa 5 Mei 2013??haha..ingatkan 27 April ni..jangkaan meleset..sekarang dah 50:50 untuk balik..dengan tiket tak booked lagi..last minute confirm dah habis..adoiii...

10-12 Mei ke Redang pulak..sebab??haaa mesti ada yang dah dapat teka kan?hehe..saja ja pergi hilang stress..;-)..pastu 17-20 Mei 2013 balik Perlis pulak,BFF kahwin..buzy nya MEI...tak lama dah ni..huhu

korang balik mengundi tak nanti??dilema betul lah..tak leh pikir dah rasanya kena booked terus tiket..tapi.......tak booked lagi ni..hahaha




43 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg bz sgt tu..mstilah yui balik..hihih

Nurzakiah Hanum said...

tue la 5 mei kan

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Cik Nurul Pinky said...

salam perkenalan...nurul mengundi di kl je hehehe

misz sheyla said...

haah..ramai frust dengan tarikh tu..

Deqla Manjew said...

cpt ayu book tiket .... p balik mengundi.. haha...wahh nak ke pulau redang pulok..honeymoon ke? hahahaha...

HeNRieTTa JoSe said...

rietta blik ngundi....nek keta...tpi klu kekalutan berlaku....nescaya rietta rempit jer...sejam lebih jer perjalanan dengan moto....sebab ka g 6hb nk kna tru KL plak...der urusan kerja...

dya bunga said...

apa lgi booked lh cpt2..hihi

AyueJean AJ said...

Amboih busynya....
Nasib buka 27 mengundi..
kalau tak memang roak abis plan kitorang pulak...

Ratu Hatiku said...

bz betul tu....hihihi

Mrs Velentine said...

samalah kak MV pun busy

wan nurul hezrina abd halim said...

tahlaer tak taw alik ker dok sbb pusat ngundi suami isteri tak sama tempat.jauh2 lagi2..sorang melaka sorang kelantan..keta lak buek hal..warghhh

Kakzakie said...

Kakak rayu baliklah mengundi Ayu. Sayang 5 tahun sekali je dik. Kakak balik juga tapi tak jauh sebelah daerah aje:)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

x pe..lakukan satu2
:)

Haryati Faizal said...

akak pun cam ayu jugak pe...

lelamaisara said...

akak tak balik kg mengudi dah memang kat sini pon mengundi nye..hehehhe

N.Aima K said...

mei saya countdown nak bersalin huhuhuhu

boni kacak said...

nak ikut boleh??hahahhaa

Kesuma Angsana said...

apapun jgn lupa pi mengundi yer

Rosmiza Ali said...

Jom balik mengundi! ^^,

Cik Nur™ said...

mintalah diorg sediakan bas untuk perantau nak balik mengundi..hihi

Cik Nur™ said...

mintalah diorg sediakan bas untuk perantau nak balik mengundi..hihi

Chic Na said...

cepat2 book tiket ayu. huhu.. busy sgt tu, kesana sini. ;)

♥ Miss Hearty ♥ said...

wahhh..buzynya ayu.kite bz bulan april =.=

Solehah Shamsuddin said...

mstila balik yunk. solehah pn xtau la ni, gara2 undi terpaksa balik nt.urmmm

izan mama mia said...

rugi kalau tak mengundi nih...bkn sll

Rosmiza Ali said...

Hai Ayu! Salam Jumaat! ^_^

MM ada tag Ayu kat

Senang2 jenguklah ye! ^_^

boni kacak said...

eh, komen tak masuk ke??

nik ros said...

nik pun harap2 dapat balik la kan. kena la ikut adik sebab hubby mengundi kat jhr.nik lak kat kelantan..hehe

Cik Aini said...

in shaa allah..blk kot
ni pestime nak ngundi nih.hheheee

nanieybarnieylurviey said...

Rmai yg tgh pening pasal ni.. Trikh kawin tunang cuti kena tkr sama ngn trikh ngundi

Khairun Solehah said...

dah lama x lawat sn.. btw,stay relax and cool kak :)

Amanina said...

memang nmpk ayu bz..booked cepat2
balik 4 mei dh dpt terus duit utk mengundi tu. dont worry

9n0L4 said...

book cpt yu. kang abisssssssss. satu msia nk balik ngundi ni. :)

hana hadi said...

xlama dah la kan..

BERT said...

undi jgn x undi... hehehe sama la akak pun x balik... uwaaaa nak undiiii nak undiiii

aReLaN said...

insya-ALLAH saya akan balik mengundi di teluk intan perak.hehehe

Mrs Velentine said...

balik..alah kan ada utk tambang balik untuk mengundi..try lah minta.hehe

eita said...

mesti r mengundi..rugi tu tak mengundi

Pykaa Pdott said...

Pyka tak leyh mngundi lagi . Hee

Tihara said...

mengundi taw jangan tak ngundi..hehe :)

sHaRiNa eLyaNa said...

amboi dah mcm YB hiii

Cik Aini said...

wah..pulau redang..betul2 tmp tuk ilang stress tu..tenang kot ::::)