Wednesday, 6 February 2013

WW: Teringin nak buat ni..




Kek Coklat Kukus


Kek Coklat Kukus Lapis Cheese


Minggu depan kan cuti 4 hari,sebab kan tak balik kampung
teringin nak buat salah 1 kek kat atas tu..hihi
kalau jadi meh lah snggah rumah nanti. ;)

46 comments:

Anum said...

nyum2

Saya Disini said...

sedp ni

Nyue said...

rajin adik kita ni....sedapnya kek coklat kukus lapis cheese tu..nyam2...

Rosmiza Ali said...

Dapnyerrrr.. Nanti kalau jadi mintakla sikit.. Hikhik! ^^,

Deqla manjew said...

ape lg.. buat la ayu.. sedap tu.. paling suka kek pertama tu.. mabeles!

pssttt.. dah buat nnti pggl deqla eh.. nk mintak sikit.. haha

Cik Nur said...

kek coklat lapis cheese tu nur xpernah buat lagi....

mesti sedapkan..

aizu's life said...

sedapnye tgk pic kek tuh.. kite dh bp kali ek, 2,3 kali kot, buat kek choc kukus gune resepi yg sgt sng tu.. mmg menjadik, best, moist! adess, tetibe rs tringin lak.. mai spotong ea nnt.. hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui nak yg i nak yg cheese tu ayu..hihi

AyueJean AJ said...

Pos boleh?? Hehhehe..

Ratu Hatiku said...

Wah sedapnya...... teringin plak nk mkn... :D

BaNu Syah said...

baru lepas makan kek coklat ni nyum nyum

PILOT LOVER said...

alamak sedapnyer kek tu.. terliur je tengok..heheh :)

Mrs Velentine said...

nak juga..bagi resepi..hehe

Cinta Misteri said...

hurmmmm nyam nyam. teringin nk makan yg ayu buat

Arina Shamsul said...

mama nak makan yang kat bawah tu..mesti sedap cicah air suam kan dear? hahaha.

Mrs Lurve said...

dulu masa bujang duk dgn mak, rajin wat..skrg dh kahwin, bila duk sndiri mls pulak...alasannya sbb xde oven, sbb sy lg suka bakar dr kukus hehehe

Abil Fikri Ahmad said...

Coklat kek tu sedappp..lapar dah ni!!

Farisha Lyssa Farish said...

mak aiiii! memang sodap ni..nanti dh siap bgtaw ye..nk pegi rumah :)

Kakzakie said...

Kalau dekat nak kakak rasa kek yang Ayu nak buat.

Chegu Anuar said...

Ayu, dah siap nanti, kirim sikit.. Hehehe.. Selamat Mencoba!!

Solehah Shamsuddin said...

wow kek coklat. nanti ayu share recipe kat sini ye :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kalau ayu buat nanti pos kat akak sikit eh hahaha

Kesuma Angsana said...

Alamak tiba2 teringin nk makan jugak hehehe

BUNDA a.k.a KN said...

nampak sedap dan berselera sangat..

diana said...

hantar kat umah la..boleh??hehhe

9n0L4 said...

perghhhhhhhhh. sedapnye yu. nak sikit ye nnt. hehe.

nanakimie said...

aduyai...bikin terliur ngk kek coklat kukus tu...huhu......pos sini cket ayu kalo buat nnt:)

Chic Na said...

kek coklat kukus lapis cheese ayu!! ;)

emieysandra said...

Wahhh..kek coklat kukus. Lapis cheese xpnah buat lg, mohon share resepi..tsk tsk.. ^_^

Warna Warni Kehidupan said...

beli jek huhuhu

boni kacak said...

nanti saya singgah kat sana tau. nak rasa sikit..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Nak buat gak kek tu, tapi ntah bila nak mula..muahahaha
Tergoda tgk coklatnyer...nyam...nyammm

Izara4eva™ said...

ara pun nk buat kek coklat kukus ni. tpi smpai skunk xbuat. bahan sume da beli. hihi

lelamaisara said...

kalu ayu dah buat bagi kat akak tau...aku mengidam ni..hahahha

Haryati Faizal said...

dapnye...

dya bunga said...

Mcm sedp lh yg kek lapis kukus cheese.l tu..dya nk recipe..hihu

ros_reeza said...

buat anta sini sikit tau Ayu.. hihi..memang sedap !

p/s: kenapa Ayu tak balik kg cuti lama?

nanieybarnieylurviey said...

Nani nk yg no 2 tu.. :) nakkkkkkkkk

wan nurul hezrina abd halim said...

sedapnyer=)terliur rasa

hana hadi said...

dah buat ka belum. xbg kat hana pun.huhu

hana hadi said...

dah buat ka belum. xbg kat hana pun.huhu

teratak hati said...

Ayu yg coklat kukus tu kite dh biasa buat..yg lapis cheese tu tk prnah buat..nnti dh buat share resepi ye..yg cheese tu tau..hehe..

LYAfrina said...

sedapnyer.. nnti ada msa free..leh la cuba buat.

Cik Aini said...

sedapnya..kalo jd publish lah ek..x leh mkn pun leh tgk jadi lah.heheehe

Yana Libra said...

terliur tgk gambar first tu~ :P

QasehnyaRania said...

yg lapis cheese blom pernah try ;D