Wednesday, 27 February 2013

WW: Benar @ tidak??


kahkahkah...pendapat anda???

45 comments:

Cik Nur said...

ade lagi yg tertinggal dekat citer indonesia tu..
hihihih

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol2..btol sgt2..hiihi

NinaAz said...

betulllllll sangat tuuu. hihi

Nurzakiah Hanum said...

suka ceta korea

lelamaisara said...

Eh betui jugak la ayu..heheheh...

Si Matatajam said...

Hi hi betoi tu..setujuuuuu

Nyue said...

double triple setuju...benar sekali..heheehe

N.Aima K said...

tak ada lah..tv3 je iklan banyak sngt kah3x..cerita melayu..sikitsikit kena aniaya x pun rogol!! T________________T

Ina Haireina said...

setuju dengan semua kenyataan di atas.. hehehe..

dya bunga said...

haha..cerita indo lagi satu sikit2 tukar pelakon.. mesti muncul pelakon baru dan watak baru..merepek2..hahha.. cerita melayu pun lebih kurang je kdg2 pusing sini pusing sana

Mrs Lurve said...

hehehehe...betul cite 10 min, iklan 10 min...kesudahannya cite yg sejam jd 30min jer

AyueJean AJ said...

Hhhahhahahhaha....
Betul2.... =D

Deqla manjew said...

hahahaa.. setuju sgt... tp citer hindustan tu sikit2 menari pun deqla still suka.. bestttt... tak bosan nari2.. hahahaha...

:: Cik Viva :: said...

yeahh....betul sangat..setuju!!!

birthday party said...

nice post :D salam kenal yaaaaa

Mrs Velentine said...

hahaha..sgt setuju

Lyaa Suriany said...

hahah
betul sngat la tu

♥ Miss Hearty ♥ said...

hahaha..macam betol jer :)

Kakzakie said...

Hihi... kakak rasa kalau iklan semua cerita ada kan.

ejulz said...

kawan ejulz slalu kata, cerita melayu ni sikit2 makan. sikit2 kisah bisnesmen @ org kaya. xpernah pulak dengar sikit2 iklan.. hahahaha.. hampir tertelan gule2 getah ejulz baca.. haha

Haryati Faizal said...

ada betulnya ayu... hindustan pun selalu kisah cinta tak direstui...

nik ros said...

setuju sgt sgt la. lagi2 citer indonesia.skit2 tertukar anak. yg baik tu baik tersgt la.org buat apa pun redha jea.

pastu byk sgt suspen.suka fokus kat muka.lagi2 muka jahat, muka terkejut.haha

diana said...

setuju2..heheh..
suka citer korea..:P

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

betul sangat2 ayu hahaha iklan manjang citer ciput jer

Nurul Iman said...

haha pandai!
betoila semua tu

Yumida Huda said...

hikhik..kelakar pulak nengok...tp ade benarnya jugak...

Chic Na said...

betul sgt. hahaha..

Cinta Misteri said...

hahaha btul2... tambah skit,

cerita endon mesti jalan kaki byk
cerita hindustan mesti asyik naik ketapi
cerita cina naik basikal
cerita korea tak sah kalau takde salji
cerita mat saleh byk public cab
cerita melayu....moden skit laaaaa, naik kapal terbang

kyo_9 said...

bukan sikit2 plot yg sama ke? anak datuk.. kes curang.. dsb :p

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hihi..btul!serabut jgk kdg2..tmbh2 cite omputih n hndustan..asyik menari n kiss..uhu

hana hadi said...

hahaha semuanya benar2 belaka :)

محمد رازيق said...

tang last n seken lasttu setuju. hiks

Farina Hunny said...

haa cerita indo jugak selalu nak cakap tapi tak sempat . haishh :')

Chegu Anuar said...

Kalau ceghita Tamil.. SIKIT-SIKIT DESH>>DESHEH>>DESSSHHH>> Adoii..

Cik Aini said...

hahahahha
betul2,setuju sgt tambah2 cita melayu tu..sikit2 iklan..sikit2 iklan,kalo hindustan tu x menyanyi rs cam bukan hindustan la plak..hehee

shameel Iskandar said...

hehehehe.. betul jugak kan. Dulu2 criter melyu pun sikit2 ada nyanyi cuma xde menari jer.

Bui Junaidi said...

HAHAHAHA..KAK BUI SETUJU 200% LAGI2 PART CERITA MELAYU TU

Deqla manjew said...

ehh baru perasan..ada gmbo sensored la.kahkahkah

Ema Blog said...

memang betullah

BaNu Syah said...

haha lawak3x sama cam deqla suke tgk cite hindustan tmbh lagi cite korea pun suke hehe

Nurul Najihah said...

Betoi2 cite indon meme g2 ~

Sinetron aliya

QasehnyaRania said...

a`aa..betul sgt2 tu.. nape erkkk?

Nisa Greennnpanda said...

stuju!! hehe.. >_<

Nisa Greennnpanda said...

stuju!! hehe.. >_<

9n0L4 said...

haha. satu lagi, drama melayu ni, sikit sikit nak meniru stail drama negara org. :)