Tuesday, 19 February 2013

Mem"buzy" kan diri

Salam Selasa semua..sebelum tu ayu nak mintak maaf banyak-banyak..banyak urusan nak urus dalam minggu ni..jejak korang pun ada yang tak dapat nak balas lagi...


Alhamdulillah semalam dah bincang dengan bos pasal nak sambung study..memang dia bagi..tapi tu la kos kena ambil Sains jugak..hajat hati nak ambil pengurusan pulak tak kesampaian.tak apalah mungkin ada hikmah disebaliknya..mana tau kalau sambung master ambil pengurusan pulak kan..hehe..so esok baru boleh pos ke USM terlupa nak cop IC pulak ;(

Minggu ni jugak dapat berita ayu dapat BR1M tu..hehe..tahun lepas tak dapat pun tau..entahla kenapa kena reject..tahun ni alhamdulillah ada rezeki..boleh lah buat bayar roadtax motor tu ;)..kena ambil dekat Perlis..wakilkan emak jala untuk ambil.nanti nak balik mengundi lagi kan.

Selamat bekerja semua..nanti ada masa ayu terjah ya...;)

27 comments:

Nurzakiah Hanum said...

selamat bekerja

Nyue said...

wahhhh...bagus ayu, nty stdy baik2 taw...sains pun sains la..hehehe...

tahhniah dpt BrIM tuu..bleh la belanje k.yu..hehehe

Deqla manjew said...

yeayyy..akhirnye dpt br1M! hihi.. tahniahhhh..owh..boleh wakil2kan eh??

QasehnyaRania said...

alhamdulillah rezeki.

semoga dipermudahkan ye u :D

lelamaisara said...

wah tahniah ayu..boleh belanje akak la kalu macam tu..heheheh

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh, thun lepas ada ke utk br1m bujang? yui pon tak tau result ni.

Ratu Hatiku said...

Semoga segalanya dipermudahkan ya..
Amin

shameel Iskandar said...

Tahniah dan selamat berjuang. Saya dulu pun USM

Arina Shamsul said...

tahniah dear :)

Kakzakie said...

Tahun lepas tak dapat BR1M sebab PRU masih lama Ayu. Tahun ini kena bagi sebab dah tak lama lagi PRU hihi...

:: Mrs.Eady :: said...

baru nak apply nie..

Kesuma Angsana said...

rezeki tu ayu... & take yr time ye

Bui Junaidi said...

BESTNYA DPT BR1M..BELANJA BOLEH TAK?HEHE

Mrs Velentine said...

wah sambung belajar ya ayu..alhamdulillah..dapat juga Br1m....

diana said...

yey..dapat duit..boleh la shopping..hehe

Haryati Faizal said...

alhamdulillah...rezeki ayu....

bunga said...

Wah..bestnya ayu nk smbung stdy..hihi..

BaNu Syah said...

selamat sambung study ayu..degree ker ayu?

Cik Aini said...

wah....lps ni selamat mnyibukkan diri ye Ayu dgn segala assigment bagai..hehehe yg penting segulung ijazah tu kan..amin :)

nanieybarnieylurviey said...

Alhamdulillah.. :)

Chic Na said...

rugi la kalau ambik kos lain.
wah rezeki tahun 2013 tu ayu.

Yana Libra said...

ramai dpt BR1M tu ye..murah rezeki~ :)

Cik Nur said...

oo...tak boleh pilih eh nak amik jurusan yg kita suka...

♥ Miss Hearty ♥ said...

kite pon dapat BR1M 2.0 tu..Alhamdulillah :)

wan nurul hezrina abd halim said...

happy working ayu..akk pun lately bz jerk

9n0L4 said...

rezeki jgn ditolak yu. hehe. blaja rajin rajin nnt. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah..rezeki tu ayu