Friday, 4 January 2013

Doakan kami ;-)


27 Disember 2012 genap 4 tahun usia perkenalan antara aku dan dia..
kawan saja tak couple..hehe..couple baru ja 2 tahun setengah..
setahun setengah lagi  sesaja ja nak uji..haha..

kalau boleh memang tak nak kawan lama2 nak terus kahwin.
.gatal benor kan..hehe..tak dalah perancangan tu ada Allah saja yang menentukan..
En Anip pun still belajar lagi..so apa pun kenalah tunggu dia habis belajar..
restu mak ayah dah ada cuma biarlah masa yang tentukan..
doakan Ayu dan en Anip ya kawan-kawan..
inshaallah kalau ada jodoh..datang lah Perlis tau..hehe

kita hanya merancang Tuhan yang menentukan..
jodoh pertemuan ajal maut hanya Dia saja yang tahu
apa yang boleh kita buat usaha doa dan tawakal
moga segala yang kita rancang dimakbulkanNya..
harap Allah makbulkan doa Ayu yang satu ini suatu hari nanti..




Moga aku rusuk kirimu yang hilang
moga aku makmum mu nanti




doaku padaMu Ya Allah...

Dari Ayu untuk Anip ;-)

60 comments:

nanieybarnieylurviey said...

Aameen.. Moga dia yang bersama kite sekarang adalah rusuk kiri dan imam kite.. :)

Allah Maha Menentukan..

sHaRiNa eLyaNa said...

so sweet hehe amin :)

N.Aima K said...

amin ya rab :)

hatiku berwarna warni said...

amin..kawan elok2..moga ada jodoh ya..

Deqla manjew said...

hihihi.. so suweet.. moga bertemu jodoh dgn anep k.. tgk anep tu baik orgnya.. dah 2x jmpa...hihi.. kim slm anip, pesan kat dia cpt2 la masok minang ayu.. hahaha.. :p

BungaTulip said...

Banyak kan berdoa ye ayu, yang paling penting kena sabar menunggu si dia. ehe..

Nurul Nadia Nasir said...

amin,mudah-mudahan hubungan ayu dan si dia berkekalan.

ejulz said...

smoga jodoh berkekalan k.. :)

BERT said...

moga hubungn berkekalan ye ayu.. aminn

Farisha Lyssa Farish said...

moga jodoh korang ada :)

Kakzakie said...

Amin ya robbal'alamin...
Moga hari indah itu akan tiba juga Ayu.

Cik Nur said...

Aamiin..!
Tiba2 terbayang en.anip yg hari tu..
dan kemua terbayang en.anip n ayu atas pelamin...

wahh..seronok..seronok..seronok..
dapat bayangkan... :)

Xsabar nak ke perlis ni...hihihi

CikZaniff said...

alolo..sweetnya die..hope doa ayu dimakbulkan ea..& cepat2 dojodohkan ngn En Anip..

nuyui a.k.a miss YUI said...

aminn..yui doakan..t jgn lupa jmput yui ya =)

nanakimie said...

iye,nana doakan....moga cepat2 ke jinjang pelamin:)

p/s: doakan nana juge...heeee

shu said...

aminnn :)

Cheq Kaq said...

Semoga hubungan Anep dan Ayu kekal ke jinjang pelamin seterusnya ke syurga..:)

combi said...

hope together till jannah ;) insyaAllah

Arina Shamsul said...

alahai..sewiiiitnya ..

mama doakan moga ALLAH tentukan dia adalah jodohmu dear..amin~

Lynn Hamzah said...

insyaallah...akak doakan...

Kesuma Angsana said...

In Shaa ALlah, doakan yg terbaik for u in 2013

Mrs Velentine said...

amin semoga jodoh berpanjangan..

nik ros said...

insyaAllah.dah dapat restu dah.kira ok la tu :)

Anis Nisa said...

Amin..semoga berkekalan hingga ke syurga... :)

lia said...

InsyaAllah...

semoga hub kekal menjadi hub yg sah... amin...

Si Matatajam said...

Aaminn..semoga Allah makbulkan doa Ayu..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

amin...so sweet
moga perancangan yang di rancang akan menjadi

QasehnyaRania said...

ameen:)D

Nyue said...

kes kita sama kan adik...tgu je la mrk abis stdy..uhuhuhuhu

Ummi Iman said...

Insyaallah semoga dipermudahkan dan dirahmati Allah hubungan ayu dan en anip

UmmiSyarni said...

Aminn...semoga berkekalan ;)

Chic Na said...

Ameen. InshaAllah ayu. sabar menanti ye. ;)

MAY said...

I/allah...semoge smp ke hala tuju..

hasrul hassan said...

Indahnya bercinta .. :)

Ain Dzaya said...

alala..cerita ni lagi suweett..hope dari kawan..dapat terus kawen kan...

Ain Dzaya said...

alala..cerita ni lagi suweett..hope dari kawan..dapat terus kawen kan...

izan mama mia said...

mg ada jodoh ayu dgn dia...doakanlah sll..tak salah doa mg cepat dapat jodoh..

Lina md. munir said...

Insyallah, mudah-mudahan.

jaakechik said...

sweetnya nota cinta tu ayu...hehehehe... buat sendiri ke? ayat yg sgt menarik!

Hans said...

amin :-)

kinara kinatara said...

moga jodoh akak kekal sampai syurga...amin...:)

Natasha said...

semoga kekal smpi ke jinjang plamin, anak cucu cicit.. =)

hnahdy said...

semoga berkekalan :)

aReLaN said...

amin...moga anip imam untuk ayu.heheh

the malay male said...

majulah sukan untuk negara...ehhhhh


ros_reeza said...

Oo menanti si dia habis belajar ye..
Ros doakan moga dipermudahkan segala jalan untk diikat dengan lafaz nikah.. :-)

Farina Hunny said...

kita kawen serentak nak tak akak ? :D

Cik Gee said...

Amin.. ~.~ inshaAllah termakbul. niat yg baik selalu dipermudahkanNya.. inshaAllah.. :)

9n0L4 said...

aminnnnnn. moge cepat lah kawen nye. :)

Yana Libra said...

insya'Allah~ :)

Misz Mieza said...

Semoga berbahagia selalu Ayu & Anip.. Double A! ^_^

Pykaa Pdott said...

Moga ke jnjang pelamin, nak kwen jgn lupe jmput pyka oke :)

boni kacak said...

semoga dia adalah jodohmu...amin..... :)

Jna marcello said...

SEMOGA BERKEKALAN AYU.... *PRAY

Mrs Lurve said...

amin..mudah-mudahan insyaALLah..

Cik Aini said...

amin..amin..ya rabbal alamin :)
in Shaa Allah kalo dah jodoh x ke mana kan Ayu..sabo eh,bg ai dulu.hahahahaha

wan nurul hezrina abd halim said...

amin ayu=)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amin....moga cepat2 kawen yer ayu

::CIK LYNN:: said...

amin...smoga jdoh ayu & en anip berpanjangan...nti jgn lupa jmput ya...hehe

sama la ayu...kdg2 pk xnak kawan lama2...tp en.wan pn still study lg...thun dpn bru abis..so, kna tgu lg la... :)

Dayana Bahar said...

insya allah.. kalau dah jodoh takkan kemana...