Thursday, 10 January 2013

Blur + Lemau

entahlah kenapa dengan hari ini..menulis ke laut..buat kerja pun ke laut jugak..apa ntah lagi kalau sembang dengan orang..sampai bos aku terang 2-3 kali pun aku tanya lagi..blur2 ja rasa..maklumat lambat sampai ke otak..haha..haddooiii parah dah gini..sampai aku sendiri pun perasan kenapa hari ni blur ja rasa eh..pelik tapi benar! haha


ni lah muka orang blur hari ni..sampai tangkap pic pun aku rasa blur2..haha..mungkin fikiran aku tengah rungsing kot..perut dah buncit,semua tempat membesar pulak..parah dah ni..ni lah akibat kerja tak banyak,membungkang ja dekat rumah tambah makan pulak makin kuat!

serius seluar semua ketat..sangat tak selesa!!warrgghhh..macam mana ni..tapi makan n exercise tak control2 jugak..haish..ada kah masa untuk aku membesar sekarang??haha..tepuk dada tanya hati ;)





kataAyu:target malam ni tak nak beli makan..berjaya atau tidak?haha

34 comments:

CikZaniff said...

pp bulat tu comel pe..hihi

Deqla manjew said...

hahahaha... blur+ lemau.. mcm air sirap limau bunyinya.. ekekeke..tu la kot ubatnya.. cer try..hikhik.. pipi ayu tu pun dah membesar nmpknya.. hahaha.. hidop GPL! =)

lia said...

blur yg masih tersenyum comey ;)

Cheq Kaq said...

hahaha..cheqkaq amat berharap tumbesaran diri ini akan segera terbantut..tapi tak jugak......asyik membesar membesar dan makin membesar jer tau ayu..

Cik Nur said...

adehh..rileks ayu....jgn blur2...hihi

mlm ni, ramai2 kita goda ayu dengan pic makanan dekat wassap.....
hahahahah

Kakzakie said...

Control makan Ayu. Jgn sampai kelak duduk bersanding Ayu lagi besar dari en abangnya hahaha... (kakak gurau tau:)

nanieybarnieylurviey said...

hehe.. nanti buat2 lupa nk mkn. xpun mkn buah je ayu.. :)

Anis Nisa said...

muka blur pun kiut jugak.. :)

shahfir said...

nak dietlah nie..huhu

Bui Junaidi said...

HAHAHA...DH GUMUKS YER..JOM DIET

boni kacak said...

cuba awak minum kopi janda..

Misz Mieza said...

Nape Ayu blur2 hari ni ? Hehehe.. Apa kata cuba Felinna Inchloss untuk kembali slim.. MM ada jual.. Ramai orang dah guna lotion ni & semuanya bagi feedback yang positif..

http://rafhanahblogshop.blogspot.com/2013/01/felinna-inchloss-slimming-lotion.html

DONE for today! ^_~

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

blur2 pun ayu ttp comey sgt tau....pp tu yg mahai hihihi

Haryati Faizal said...

risau pasal berat badan ke dik?
buatlah diet yg seimbang...

Ratu Hatiku said...

itu bukan blur la...tu muka ayu...hihihi

jaakechik said...

comey nya ayu... gram nk cubit pipi...hihi

Farina Hunny said...

whoaa :O
siyes kak ayu tu ? makin tembam maa . hik3 jgn mare
akak cuba try makanan jepun . healthy n tade la tggi kolestrol macam makanan kita kot ?
tayah susah-II cari .
akak try masak, cari resepi kat internet
makan sikit dah kenyang ^^
ta pandai upah farina masak :D hehe

Arina Shamsul said...

Hahahaha..kita sama dear.mama pun makin membulat skrg ni.heheheehe

Cik Aini said...

hahahaha
sian Ayu blur..
arini blur x?harap2 x blur la kot no..kalo blur juga meh ai ajar download potorus..hahahaha ada rs cam nk tempeleng ai x?hihihi

ros_reeza said...

hihi..membesar ek?.. tak mau lemau-lemau k :)

N.Aima K said...

comel jee

Ema Blog said...

mari pakai PB dik...boleh bayar secara ansurannya..

Si Matatajam said...

Comel la pipi labuh tu..... Akak ni pun badan dah macam dipam-pam gitu

Dayana Bahar said...

mcm mana diet? menjadi tak hehe

dya bunga said...

bdn dya pun dah makin naik..hahaha..seluar semua udah ketat..pening kepala..hahaha

Cinta Misteri said...

Tak mcm lemau pownnnnn....rangup je rasanya ni.

Ok ini arahan. Jgn mkn slps pukul 10mlm.

LYAfrina said...

lya pon makin berisi skarang..byk sluar n baju dah x muat...

tp ayu ttp ayu org nyer;-)

Fieda Rafli said...

blur2 ye ayu...pipi amboi bulatnyer ayu..

Mrs Velentine said...

blur2 pun cantik...

::CIK LYNN:: said...

hehehe...tp tetap comel :) ayu p la bercuti kejap...cari mood balik...:)

Yana Libra said...

mari beli felinna & vco soft gel yg bertindak mengurangkan kolestrol dalam badan...hehe...iklan jap~ :P

9n0L4 said...

diet dgn betul yu. jgn tak mkn. kalau minum ais, pantang ais. ;)

Chic Na said...

kena diet betul2 nih. kuatkan semangat ayu. caiyok!!

Teena Tna said...

Kadang2 kita pun blur jgk..
Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too :)

insanbiasabiasa.blogspot.com