Thursday, 31 October 2013

Rindu sama ini budak lorh..






Salam semua

tahun ni dah tak banyak cuti dah tak boleh balik kampung sangat.huhu.duduk jauh2 ni memang perasaan rindu tu sangat menebal.tambah2 bila ada adik yang masih kecil.hehe.

adik ayu yang sorang ni memang manja sikit.maklumlah anak bongsu.kalau lama tak balik mesti tanya. 'bila kakak nak balik'..tapi bila balik mak aii nak gaduh ja kerja nya siap suruh balik sini cepat2.haha..geram pulak.

paling pandai kalau bab membodek.kalau balik memang banyak habis duit kat dia saja..ada saja dia nak.baru2 ni,ayu baru ja balik serdang.dah call terus cakap 'kakak nanti balik sini beli gitau tau,gitar kecik macam Tegar tu,aris nak main'..see budak2 sekarang cepat betul terpengaruh.aduyai pokai kakak dia macam ni.hehe



inlah budak banyak songeh tu..macam2 perangai dia.dia lah madu dialah racun.hehe..penghibur mama abah bila yang lain dah besar.dia ja ada dekat rumah.mengikut ja kerja nya. mama abah pun di ajak nya tengok wayang la,main bowling lah.haish banyak sungguh akal dia.

#bila si kakak rindu adik ;-p..inshaallah esok nak balik perlis,5/11/13 balik sini.yayy...

24 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tomei

lia said...

he3 lawak la tang kalau gaduh tu... da mcm kami adek-beradek jer...

ma ❥ said...

hehe mesti da tak sabar nak jumpa adik ni...hehe

Nurfaezah Abdullah said...

enjoy every moment with your family ye :)

Farah Waheda Wahid said...

seronoknya bila ada adik ni kan...heee...kakak adik kandung tak ada tapi adik angkat2 tu banyak... *_^

Kakzakie said...

Itu baru adik Ayu... kalau kena anak lagilah mengalah habis. Sebab itulah mak-ayah main bowling, tengok wayang dgn adik Ayu tu..

Deqla Manjew said...

wahh.. amek cuti trs isnin tu yer.. sambung cuti.. untung ayu ada adik.. deqla xde adik..tp ada ramai anak2 buah.. hihi..ok la tu kan.. ;)

nanakimie said...

wah,lama ayu cuti ye..hee..mesti sonok si aris tu:)

pha is said...

selamat balik ke perlis..

Nazayiena Ayiena said...

Manjanya adik dgn Ayu ya....

Rosmiza Ali said...

Selamat balik kampung Ayu! ^^,
ZON PERMAISURI CHOMEL

Cik Aini said...

itu lah satu2 nya penghibur lara kan ayu..bila depan gaduh bila jauh rindu :)

E'in said...

same mcm adik ein yg bongsu.. nak2 die sorg je lelaki... huhu

Kesuma Angsana said...

hehehe faham sgt tu !

cik didiey said...

anak bongsu, biasalah..haha!
adik dieiy pun manja, ngada2! hikhik

Haryati Faizal said...

biasala tu ayu, bila takde dpn mata dok Tanya, bila dah de dok nyakat je...

Amanina Mads said...

adik bongsu mesti la manja.. hehe
selamat bercuti dear. tc tau :)

Cik Nur™ said...

bestnya.!

selamat pulang ke kampung yea ayu.. :)


selamat bercuti..heheh

Chic Na said...

penyeri si kecik ni.. layankan aje ayu.. huhu..

arini dah start keja kan?

Masha Meisters said...

hati2 nak balik tu ayu :-)

elyna mirsada said...

umm..adk bongsu ek..

LYAfrina said...

hehe..adik kesayangan la ni..

hana hadi said...

tangan siapakah itu.. hehe

Sayangku Zie said...

oo dok perlis yer.. best pi sanan leh lajak pi padang besaq.. hehehe