Thursday, 3 October 2013

akhirnya panjat jugak Broga Hills!






Salam semua..

Ahad lepas sempat buat 1 aktiviti yang mencabar lah bagi ayu sebab dah lama tinggal bab2 aktiviti sihatkan badan ni..risau jugak takut pancit tapi alhamdulillah selamat sampai ke puncak

kalau bagi peluang pergi lagi memang nak pergi lagi,best sangat!bertolak pergi Broga dalam pukul 4,tunggu semua yang nak naik sekali dalam pukul 6 pagi baru boleh naik..memang ramai gila orang panjat.aktif eh orang bandar ni.hehe

nyaman ja rasa kat sana memang best .ada sapa nak pergi tak.jom!

masa nak naik pun jenuh Q jugak sebab ramai yang nak naik..ok jugak ada jugak lah tempat2 yang curam masa nak naik gelap lagi tak nampak sangat.bila nak turun baru rasa curamnya,macam tak caya pulak panjat sini.hehe

 akhirnya sampai sini!

gaya gadis sopan sikit.hehe

memang 1 pengalaman yang best dapat naik sini..best pulak.takut jugak pancit,alhamdulillah nasib ok naik sana.kalau ada yang pergi jom!hehe

31 comments:

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Deqla Manjew said...

wahhh syoknyeee... akhirnya broga hills telah ayu tawan..! hahaha...

berdiri kat atas tu ada tak ayu jerit kuat2?.. kot2 la ayu ada jerit "anep.. aku cinta padamu....!!!" hahhahhahha..ala2 filem gitu.. ;p

dya bunga said...

dya naik ari jumaat..jumaat tu pun ramai org..hahaha

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

wahh! tahniah ayu :) huhu shakira tak sampai2 lagi sana..hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

puas hati kan..

♥ Miss Hearty ♥ said...

bestnyeee..bila ntah dapat panjat broga hill jugak nie..huhu

Cik Aini said...

bestkan!
wpun Ai xpnh naik Broga hill lagi tp pernah la naik yg lain.hehe mmg letih penat suma hado kan tp bila smp atas hilang suma tu dgn ketenangan dan keindahan kat ats sana..haishh sungguh indah kan :)

diana said...

ramainya..memang best la kalau ramai2..

Haryati Faizal said...

beshnye bila sesekali dapat memanjat bukit ni...

Cik Nur™ said...

akhirnya..!!

tahniah ayu...!

nanti kita panjat bukit larut sama2 nak.. :)

Aine Ainun said...

yeayyyy dapat gak naik...
eh aritu tgk kat IG rasa macam DYAbunga pun p sini...ke silap orang ek..=)ke tempat lain..ehehe

nanakimie said...

adeh...gayat nengoknya,hihi...tak mau naik:)

lelamaisara said...

wah mesti seronok kan ayu...:)

Rosmiza Ali said...

Akhirnya, entri bergambar dari Ayu! Hikhik! Dah lama tak tengok Ayu ni tau.. Nampak macam makin slim jer.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

:: Cik Viva :: said...

Broga best..tapi tak larat dah naik lagi..huhu

Mimi Azirah said...

opis akak pnh jugak wat xtvti kat broga tp akak xdpt join sbb mse tuh de baby

9n0L4 said...

ayuuuuuuuuuuuuuu. lame tak jenguk sini. hehe. duk atas bukit pun, control ayu. ;)

pha is said...

selalu tengok gambar member2 naik broga hil ni.. tapi saya dok penang... merasa naik penang hill je la.. hehehe

hana hadi said...

ramai gak yang panjat.. hana pun dah lama xpanjat2 bukit. hehe entah mampu ke x nak panjat lepas ni.huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah ayu bestnyerrr xtvt mcm tuh

Ratu Hatiku said...

Bestnya..akk pun x smpai tmpt nie lagi..

Masha Meisters said...

hehe....tinggi kan nak pi naik tu...cik masha ni kurang stamina la...hihi

Shark Kay said...

ramai jugak member shark di KL dh pnjat bukit nie.
tgk gambor masing2 pun cntik.
x berpeluan lg nak naik sana.

Mizz ErMa said...

wah, tahniah2..hihi kalo sy? tgk jela yg mampu sbb xnak tggung sakit kaki bila balik umah..hihi

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

hai ayu.. lama tak dengar cerita ayu.. huhu jom join ni ayu, meriahkan majlis.. :P

Korang nak topup RM30 tak ??
Ok! Shakira kembali dengan segmen ketiga !! Huhu..
Korang kena bikin dialog je !! Senang !! Jom :)

http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/bikin-dialog-gambar-minah-ni-kalau-nak.html

Harith Iskandar said...

broga xbest.jom la g bukit putih 20hb ni.nak?

E'in said...

tinggi x tmpt nie ayu?

izan mama mia said...

terer arr ayu panjat..kalau akak...pandang dr bawah jer...dah semput

Yana Libra said...

ari tu kakak saya dah pergi panjat, dia kata curam jugak ye?

Cinta Misteri said...

rindu....broga....CiM pasti kembali.

n3 ni mengimbau kenangan, tp waktu CiM naik tu broga belum popular lagi

LYAfrina said...

bestnyer..tmpat photoshoot sheikh muzaafar ni