Friday, 23 August 2013

Ular oh Ular!






Salam Jumaat semua..sebelum tu ingin memohon maaf ada lagi rumah korang yang tak sempat nak terjah.nanti ayu curi2 terjah eh.hehe

masa dekat kampung hari tu 3 hari turut2 mimpi ular.kadang fikir lawak jugak ayu ni penakut sikit setiap kali mimpi ular mesti terjaga sebab takut betul2 ada.haha..

tapi yang menakutkan dalam mimpi tu ular tu patuk ayu dan ada orang cakap,''eh ular ni bahaya ni..ular ni siva''..nak tergelak pun ada apalah yang siva tu..pastu masuk kerja tanya lah member ofis sebab dia orang india,dia cakap siva tu maksudnya tuhan..

hah sudah tuhan dorang ke tu.haish macam2.kadang mimpi ayu macam2 ngarut2 pun ada.sampai tergelak kalau teringat.

mimpi mainan tidur kan.tak nak pikir sangat lah.huhu..kadang2 kalau mimpi petanda tu betul2 jadi.mintak2 apa pun yang baik2 saja kan ;-)

29 comments:

mama3heroo said...

salam jumaat ayu..wah mimpi ular ye..hehe..ready ye

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat yang indah
singgah sini kejap..

Deqla Manjew said...

ayu mimpi ulau...!! haha.. org kata mimpi ulau ni jodoh dah dekatttt..hihihi... bkn deqla kata tau, org yg kata.. org mana xtau la..kohkohkohkoh..

♥ Miss Hearty ♥ said...

ada orang nak masuk meminang kot :)

lelamaisara said...

kalu mimpi bukan2 memang takut kan..macam kat dunia betul lak...

Mizzi Ifwat said...

Malam mencari mimpi.. Siang mencari erti..
huhu..

Mimpi itu mainan tidur..
Think positive.. jgn pikir bkn2...

Inshaa Allah xde pape akn berlaku...

Busyra Bt Takiyudin said...

mimpi mainan tidur. tp betul ckp ayu kalo nak jd pown. hope yg baik2 sja. :) jauhkan dari segala keburukan.

Haryati Faizal said...

ada yg nk meminang kot hihi...apapun akk doakan yg baik2 je tuk ayu...

nanakimie said...

haish,takut tu kalau mimpi ular,heee....

Masha Meisters said...

hehe...ada orng nak masuk minang kot :-)

Ema Johari said...

takut juga jika mimpikan ular...

Abil Fikri Ahmad said...

Maksudnya kita kena berhati hati lebih dengan org sekeliling..

::CIK LYNN:: said...

orang kata kalau mimpi ular, ada yg nk masuk meminang...xtau la betul ke x...hehe

Yumida Huda said...

klo yumida lak..rasa penat berlari2 dlm mimpi dek ketakutan..hehe

Chic Na said...

tu lah.. pernah dgr jgk org cakap mcm pendapat kawan2 kita kat atas ni.. jengjengjeng.. hehe..

BUNDA a.k.a KN said...

menurut kata pakar agama..mimpi binatang liar ni tak elok apa lagi ular...ini ada berkaitan dengan jin, saka dan sihir...

sekiranya mimpi dipatuk ular berkemungkinan besar petanda bahawa sihir telah pun masuk kedalam jasadnya..

untuk lebih jelas tonton video ustaz kazim/ustaz sharhan bin shafie...berkenaan saka, jin dan sihir..

wallahu'alam...

izzah said...

mimpi mainan tido..tapi kalau dh byk kali mimpi tu, maybe ada petanda...so, get reay la yek ayu..kot2 ada anak raja nk dtg meminang ke nnti..hehe...

NoEn said...

mimpi mainan tidur...tapi org2 tua kata kalau mimpi ular ada org nk masuk meminang :)

Che Rosliza Che Mat said...

kata orang2 tua..mimpi ular ada orang nak masuk meminang...

Eiqa Almond said...

Ingat ular ada masuk rumah atok, ehhee Ayoookkkk, tak tayookkk :D
InsyaALLAH xde pape yg berlaku :)

BaNu Syah said...

ada org nk masuk meminang kot ayu hehe..

Cik Nur™ said...

pernah dgr ceramah.. kalau mimpi ular itu adalah tanda2 sihir..tapi tgk jugak mimpi tu cemana...

Faariis said...

lupa amek wuduk sebelom tido la ni...isy3

Cik Aini said...

dulu kalo mimpi ular mesti ingt nk meminang kan...tp bila byk baca buku ilmiah ato refer dlm tenet mimpi ular ni x baik..tp harap2 ia mainan tdo je lah..moga yg baik2 sj Ayu kan :)

Rosmiza Ali said...

Mimpi kena patuk ulau? Ada orang nak masuk minang kot.. Hehe..
ZON PERMAISURI CHOMEL

Amanina Mads said...

kwn ada jgk mimpi ular.. org ckp ada yg nk bertunang :)

Mimi Azirah said...

mimpi ular??hahaha standby ler

LYAfrina said...

mimpi ular ni, ada y kata org nak masuk meminang etc... & blh juga mnjadi petanda x baik sprti di sihir dll.tp..mudahan ini smua mainan tdo..

Cinta Misteri said...

CiM pown sdg slow merangkak ke teratak kwn2..

mimpi nk kena sunting brg kali....tp...jgn difikirkan lebih2 tang siva tuewww.