Monday, 5 August 2013

Cuti Raya yang panjang



Salam 27 Ramadhan...

Alhamdulillah 3 hari lagi nak sambut Syawal..moga ibadah kita di terima Allah SWT..

inshaallah petang ni bertolak balik ke Perlis lepas kerja.plannya nak balik Selasa atau Rabu,tapi disebabkan balik dengan orang terpaksa lah ikut cuti orang tu kan.hehe..

cuti ayu start 6 Ogos-18 Ogos 2013..lamanya..macam orang cuti nak kahwin pulak.haha..tak pelah dah lulus kan.kita cuti jelah..kalau kampung dekat ok ja.di sebabkan jauh cuti laam2 baru rasa berbaloikan..

macam biasa ayu beraya dekat Penang,malam raya tolak balik Penang,dalam 5 hari camtu balik Perlis pulak ;-)  doakan ayu selamat balik ke kampung ya ;-)

korang cuti lama tak?

22 comments:

shark said...

yeay..
nak raya dh..
slemat hari raya ayu..
semoga semuanyer selamat pergi dan pulang..
mmg lamo cuti tu..

Norhasniza Khalid said...

mama cuti 11 hari nih.. excited nak raya...
mama follow sini ye....
http://mamamamy.blogspot.com

ma ❥ said...

lama nyeee... orang kl macam kita ni amek 2hari je cuti hehe

shu said...

Penang? mehla raya umah sy :)

Harith Iskandar said...

xperlah, lepas ni cuti kawin pulak...ehe

Nour Adieb said...

sy pun cuti lama gak. dr 31/07 ari tu. 18/08 br balik kedah. hee. hati2 dlm perjalanan pulang. :D ngatlah org yg menyayangi diri kita. hee

Nurzakiah Hanum said...

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir n batin

Ratu Hatiku said...

Semoga selamat pergi & balik ya.. Selamat hari raya.. :)

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Salam Ramadhan Ayu dan Selamat menyambut Syawal :) Hati2 dalam perjalanan tu..

Deqla Manjew said...

deqla amek cuti 12 & 12 hb je ayu.. yg lain2 tu mmg sedia maklum dah cuti la kan.. mengikot kalendar.

Deqla Manjew said...

owh yer..moga selmt smpai ke kampung halaman.. selmt hari raya ayu!

lieyalatif said...

**selamat hari raye aidilfitri...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

hati2 pulang ke kg yeak...

ejulz said...

sama la.. ejulz pun sampai 18hb tp ejulz start awal lagi.. hehe 3hb.. hehe

Miss Zahirah said...

cuti seminggu.. hehehe
selamat hari raya.. ;)

Cik Aini said...

selamat ari raya Ayu
maaf zahir dan batin
moga selamat pergi dan blk.amin
nti mai umah na :)

Amanina Mads said...

selamat pulang ke penang.. png kt mana? hehe

9n0L4 said...

wah lame nye ayu cuti. lbh kurang akak jugak tu. :)

Cik Nur™ said...

Nur dah start cuti...oyeahh..!
esok balik kampung.. :)

Masha Meisters said...

syioknyer cuti......

cik didiey said...

sakan cuti!!!didiey cuti khamis sampai ahad je..hukhuk

nanieybarnieylurviey said...

Sama macam nani!!! Nani 18 bru blik KL :)
Selamat bercuti Ayu...

Chic Na said...

arini dah start keja lps bercuti panjang. moga ayu tak blues2.. heheh..