Friday, 10 February 2012

Segmen I Follow U by NarnieyBarnieyLurviey

Selamat tengahari semua...
ayu kena taq dengan Deqla yang comel tadi..;-).
so tetiba rajin lak nak join segmen ni dari NarnieyBarnieyLurvey
Moh lah join reramai yer..be a supporters...;-)
syarat-syarat pun senang so tak yah sakit-sakit kepala..;-)


Syarat Penyertaan :
1. Peserta merupakan Blogger yang Aktif
2.Follow blog NBL.Kenapa pulak?I will FOLLOW u back (will check)
3.Letak banner yang tak seberapa tu dalam entri korang yang berbunyi Segmen I Follow U by NarnieyBarnieyLurviey
4. Lepas dah follow tinggalkan komen korang iaitu entri segmen ni kat bawah utk diterjah dan difollow balik.
5.Boleh taq jika mahu(rasa ramai yg tak nak taq)


ayu taq :


7 comments:

deqla manjew said...

wahhh...lajunya join! sporting betol la ayu nih.. =)

are_lin@yu said...

hehe tumpang xda kja ari ni..tu yg cepat join tu....;-)

nanieybarnieylurviey said...

singgah sini.. da follow.. thanks join segmen NBL :) sporting la korang!!! :)

are_lin@yu said...

hehehe suppoters..hehe..orite tq jgk yer..

P#eoniX said...

done follow sineh...

Fauzan Ghazi said...

salam. dari segmen 'i folow you'
jemput follow ye. http://fauzan-nazuaf.blogspot.com/

NOOR FATIN said...

thanx tag saya ayu~ lama dah xjoin segmen ni.. hehhe..

gudluck!! :)