Wednesday, 11 January 2012

dah menjadi follower kepada 300 blogger dan sekarang tak boleh lagi??

 


Tajuk entry kali ni pasal diri aku jugak.
.aku tengah syok dok BW 
and follow then tiba2 naik tulisan merah tu
yang aku tak boleh follow dah..
dah sampai had 300.
adusss abis camna aku nak follow lagi erk????
apa patut aku buat??

2 comments:

A'ishah Kamaludin said...

Salam.

Kalau nak unfollow blog, macam kejam pula...

Cadangan saya, unfollow blog yang femes2. tapi masukkan blog femes tu dalam bloglist.

Saya pernah tulis pasal ni dekat sini
thehehslady.blogspot.com/2012/01/10-fakta-tentang-i-follow-you-then-you.html

are_lin@yu said...

aha ayu ada baca..huhu..2la betul jgak kan..cdangan yg bernas..hehe..tq..