Thursday, 19 January 2012

countdown 1 hari lagi..

penat tunggu minggu ni berakhir akhirnya muncul jugak Khamis..hehe..maknanya tinggal 1 hari lagi untuk aku balik Perlis..bas esok malam mintak En Anip tolong hantarkan dekat stesen bas Kajang..hehe..balik untuk sambut raya jugak lah ni..freshnya rasa nak balik kampung...hati dah kat perlis jasad ja kat sini lagi..hehe..rindu saat dulu masa kena olong mama jaga kedai,buat kek,roti..hmmm balik ni tu lah kerja aku kena jaga kedai mama..hehe..sapa-sapa yang duduk area Perlis jemput lah ke kedai kek mama aku kat Padang besar..member aku kahwin 22.1.2012 leh la  aku pi sekali..hehe

 p/s : mood bunga-bunga nak balik kampung..hehe

4 comments:

Teenager Housemaid said...

wahh...selamat pulang ke kampung..:D

are_lin@yu said...

thanks dear..;-)

HeNRieTTa JoSe said...

Wah....esok blk kg erk?
pssss....
Memang Indah Ciptaan Ilahi....

are_lin@yu said...

henrietta jose : aha balik sok..hehe..hati kat kampung dah..hehe..yup betul cakap awak..indah ciptaanNya tak da tandingan.