Wednesday, 29 January 2014

Ayulina's Bakery And Cake House kini dibuka


 Salam semua..Alhamdullilah syukur syukur syukur...ada rezeki buat mama abah dan adik2 dekat kampung.boleh lah tampung2 mana yang kurang..

14 Januari 2014 sempena Maulidur rasul mama buat sedikit kenduri sempena kedai kek yang baru..apakan daya tak dapat balik lagi..30/1/14 baru sempat balik tengok..mintak2 semuanya berjalan lancar..macam2 dugaan sebelum nak dapat buka kedai ni..3 tahun jugak lah menunggu..akhirnya ada rezeki mama abah.Alhamdulillah..


 Ini gambar yang abah whatapps..alhamdulillah kini di buka..yang tinggal dekat Perlis boleh lah cuba rasa..hehe..semua kek dan roti mama buat sendiri..yang pasti sedap dan enak!hihi..


Nama kedai ni ayu yang pilih..mama abah bagi kuasa veto untuk pilih..haha..sempena nama ayu Alina Ayu..gabung2 jadilah Ayulina's Bakery & Cake House..inshallah doakan usaha mereka berjaya ya..moga murah rezeki mama abah..semakin Tuhan memberi semakin berat ujian yang kena hadapi..moga kuat untuk melalui..yang penting yang wajib jangan tinggal.inshaallah keberkatan itu penting.;-)

Alamat kedai MamaAbah :

Yty Bakery & Cake House
No 31 Jalan Padang Besar (U)
Padang Besar (U),Perlis
h/p: 0194931927/0175822035

Ayulina's Bakery & Cake House
No7 Taman Melati Permai
02450 Beseri Perlis


jemput lah ke kedai..inshaallah yang terbaik yang mama sediakan..hihi

26 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow tahniah

Deqla Manjew said...

wahhh dah 2 kedai la eh ayu? alhamdulillah.. tahniah buat mereka juga buat ayu.. sedap nama kedai tu.. heee..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tahniah. nanti sampai perlis boleh singgah kat sini.

msredcheesecake said...

alhamdulillah, tahniah dah berjaya...

Sayangku Zie said...

wah wah sedap nama kedai tu.. tahniah... bukan senang nak boleh buka kedai ni yer.. kena banyak rm dan pengalaman...

Yana Libra said...

wah..tahniah..bagusnya semua roti buat sendiri..kalau dekat area sini kan best, leh rase..hehe~

lia said...

wahhhh kalau balik kampung, bole la akak singgah cni...

Nurfaezah Abdullah said...

Alhamdulillah. semoga perniagaan keluarga ayu laris dan diberkati Aamiin :)

:: Cik Viva :: said...

Alaaa..baru nk pg, kat perlis rupanya..hehe. Tahniah ye ckp kat makayah awk. Smga maju hendaknya..aminn

Abil Fikri Ahmad said...

InsyAllah, sekiranya ke sana akan singgah makan kek..

cik mah said...

Selamat maju jaya dear...

lelamaisara said...

alhamdulillah....kalu datag sana boleh la cari kedai kek ni...:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah.. moga btmbh maju..

Cik Nur™ said...

sedap nama kedai tu..! dan roti dan kek dia sudah tentu lagi sedapkan..!

apapun tahniah...semoga bisnes mama n abah ayu maju sentiasa..amin..!

unsecretostory said...

Aten belajar perlis nanti nak pegi lahhh. Bole dpt diskaun takkk??

cik didiey said...

all the best ayu :)

BaNu Syah said...

suke masuk kedai roti n kek ni, bau sedap jer n rasa nak beli semua kek dlm tu hihi

Yumida Huda said...

wah ayu dah ade bakery sendiri..tahniah tau
Jom berkongsi Ilmu Blogspot Blogger Malaysia

HeNRieTTa JoSe said...

Tahniah...klu trun sna...bleh rietta singgah...hehehe...

Amanina Mads said...

alhamdulillah akhirnya.. kalau dekat boleh nina merasa kek tu.

ayu bleh hantar nama dan alamat. nina nk hantar hadiah top komen.

Rosmiza Ali said...

Alhamdulillah, melangkah setapak lagi ke hadapan.. Semoga bisnes bakery mama abah Ayu semakin berkembang.. Mana tau lepas ni boleh buka francais pulak.. ;)

LYAfrina said...

alhamdulillah..tahniah ye..mudahan terus sukses n bjaya

Bulan Syurga Firdausi said...

alhamdulillah barakallah.. tapi jauh dari sini..

lala yusof said...

tahniah...blh singgah kalu pi perlis ni, kwn senior dl pn bukak kedai kat perlis Najah Bakery

Chic Na said...

kalau dekat mesti hari2 cikna pi tau ayu.. huhu.. semoga terus maju.. :)

Cik Aini said...

in shaa Allah
nti Ai dtg lawat kawasan.hehehe

kali ni ai nk mintak diskaun lah.kekekee