Friday, 10 January 2014

Ku sangkakan sebulan,rupanya......



salam semua....

aduhhh rindu gilaaaa nak berblog,blogwalking..sebulan lebih blog terbengkalai..apakan daya..sejak2 ni banyak benda nak kena pikir dan handle...kalah PM gini..tapi itulah kehidupan kan..tiada istilah rehat! alhamdulillah semuanya hampir selesai..baru nak jenguk blog kejap..harap semuanya sihat dan urusan semua di permudahkan ..amin

2 minggu lepas ayu balik kampung..sempatlah tolong family apa yang patut..alhamdulillah sikit masa lagi kedai kek mak yang kedua bakal di buka..rezeki mama abah dan adik2 untuk menampung keperluan hidup kan..dan namanya ayu yang pilih..jeng jeng jeng....AyuLina's Bakery and Cake House.. kalau korang pergi Perlis,singgah2 la ya..1 di Padang Besar 1 di Beseri..syukur atas rezeki yang diberi ini..

masa dekat kampung tu sempatlah ikut mak pergi kenal2 kawan dia.ayu jumpa seorang budak ni..ya Allah cutenya geram sangat.mula tu malu2 dah lama tu baru lah keluar perangaiya..hehe..entah kenapa sekarang suka sangat tengok budak perempuan..kalau dulu ayu tak boleh tau mesti jeles kalau mak lebihkan budak2 perempuan.hihi..agaknya dah makin tua kot ni kan..


inilah budaknya..comelkan?macam nak gigit pipi..hehe..agaknya layak panggil auntie ke kakak lagi ni? ;-p..inshaallah kalau ada rezeki kahwin nanti mana tau dapat anak perempuan,jadilah ayu junior kan??haha..berangan kejap..

serba ringkas intro orang baru dapat update blog ni..nanti sambung story lagi..ohh ya..blog bakal bersawang lagi,inshaallah esok ayu pergi bercuti rehatkan minda..rehat lah sangat kan..hehe..nanti dah balik ayu update lagi ya..sory lama tak jenguk kawan2 kat sini..


#rindu yang semakin membuak nak BW..hehe

 
 

33 comments:

Kakzakie said...

Alhamduillah dimurahkan rezeki mak/abah boleh buka lagi satu outlet. Utk kakak sampai sana entah bilalah Ayu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

lama tak dgr briter ayu..sihat??

=)

♥ Miss Hearty ♥ said...

huhuhu..samalah kite.bz bz bz.blog pon semakin dilupakan..tskkkkkk

Abil Fikri Ahmad said...

Tumpang lalu..

Deqla Manjew said...

rupanya dah dekat 2 bln dah menyepi..huwaaaa.. rinduuuu... semlm dpt wassap terubat sikit rindu tu.. huhu.. comey la budak tu..apa nama? wahh best la nama kedai cake baru tu.. hee..nanti ayu la handle eh??

Nur Atinza said...

both cute hehe, slm ziarah..

Ku Azniza said...

perlis? wa nati kalo cheq balik sana cheq p noh

Nurfaezah Abdullah said...

pipi penuh budak tu. comel hehe.

HeNRieTTa JoSe said...

padang besar pown ada? rietta pown dah lamer xpergi padang besar...

diana said...

bestnya ada kedai kek..:)

BUNDA said...

Alhamdulillah...
Semoga perniagaan keluarga maju jaya.. Ayu gi bercuti ..rehat...nanti sambung berblog lagi..
Salam singgah dari bunda...

Chic Na said...

wahhh dah bukak cawangan ye ayu.. bestnya.. inshaAllah suatu hari nanti akan sampai, tp ayu mesti ada kat sana la.. hehe..

MAY said...

TAHNIAH..BKK BAKERY LAGI DEAR.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tahniah. semoga perniagaan berjaya nanti.

Mizz ErMa said...

wah, tahniah2..kalau buka kat kl boleh la p singgah2..hihi

Amanina Mads said...

wah.. syukur dpt juga buka kedai kek.. kalau ayu buka kt penang bleh la singgah hari2. hehe

p/s: dh layak jd mak org tu.. dh ada keinginan :D

Cik Nur™ said...

wahhhh...nak buka cawangan lagi yea..bestnya..!

tahniah ayu..!

HeNRieTTa JoSe said...

Lamer xupdate...comeinye....rietta pown suka budak budak...

Kesuma Angsana said...

both comey sgt hehehe n maaflah lama x menjgk, leps baik sakit mood berblog turut jatuh merundum lah ! !

Rizziela said...

gigit ajer pipi comel tu..geram tengok

cik didiey said...

comel giler budak tembam ni..geram!

ewanthology said...

utamakan yg utama :-)

izan mama mia said...

tahniah makin berkembang bisnesnye..ok nnt akak bgtau kawan kat perlis... ehe..kedai kek tuu

QasehnyaRania said...

wah tahniah diucapkan
kim salam dgn mak.
kalau ke padang besar comfirm singgah k

mmg comel, cntik kulit dia

lelamaisara said...

cepat cepat bw blog akak..akak pon baru update ayu..hehehehhe

Jue Derella said...

wah tahniah2.. buka kdai kek baru..^^

Cho Zila said...

amboi bestnyer der kedai kek sendirikan.. anak dia pun boleh gakler ...
memang comel itu budak... beruntung mak pak nyer der anak comel gitu...

unsecretostory said...

Samala kita pun dah lama tak mengupdate. Weeee,sibuk bebenorr. Hahahaa, hope sudi singgah site aten plak.
Btw, comel ahh kening tebal!

unsecretostory said...

Samala kita pun dah lama tak mengupdate. Weeee,sibuk bebenorr. Hahahaa, hope sudi singgah site aten plak.
Btw, comel ahh kening tebal!

E'in said...

wah... tahniah tahniah.. rezeki ayu sekeluarga.. :)

dya bunga said...

hehe..comel tu..bdk tu pun xsegan amik gmbr ngn dia ea..hehe

Rosmiza Ali said...

Samala kita ayu.. Makin lama makin bersawang belog.. Xdan nak update.. Huhuhuu..

Cik Aini said...

kekekeek
comeyyy..pp yg bambam tu yg lg comeyy