Monday 27 February 2012

Musim Demam

2 minggu lepas aku demam,
minggu ni giliran En Anip n adik aku lak demam...
musim demam kot erk sekarang 
ramai ja aku dengar orang demam 
sejak akhir-akhir ni..;-)..
tapi tak apa
 demam ni dapat jugak kurangkan dosa kecil kita..
tak gitu?
yang pastinya banyak-banyak minum air masak yer..
time aku demam dulu seminggu gak la.
dengan kerja lak banyak kat ofis..hmmm..
last day aku demam 
lepas balik kerja aku makan ubat pastu terus tidor 
sampai keesokkan pagi terus baik..
fuhhh lega...
agaknya kena buat macam tu kot erk..;-)

p/s:kepada sesapa yang demam semoga cepat sembuh..;-)

2 comments:

M@W@R Q@SeH said...

selaluny bila mkn ubt pastu tido insyaAllah dgn izin Allah baiklah skt tu...

are_lin@yu said...

mawarqaseh:betul tu pas ayu buat camtu alhamdulillah sihat..;-)