Thursday, 13 February 2014

Majlis Pertunangan Adik Kesayangan

Salam semua...

Alhamdulillah 8 Februari 2014 hari tu selamat berlangsung majlis pertunangan adik lelaki ayu..alhamdulillah mama abah adik2 selamat sampai sehari sebelum..dapat lah mama kenal bakal menantu.hehe..

Alhamdulillah atas perbincangan keluarga selesai sudah majlis pertunangan hari tu...

 Rombongan dari Perlis ;-)

 satu2 nya gambar ayu yang ada bersama hantaran..haha

 Doa selamat untuk majlis pertunangan adik

 Mak ngah aka kakak pada mama menyarung cincin merisik

 ayu,mama,tunang adik,adik,sepupu ;-)

Abah,adik no3(daniel),mama,atie(tunang adik),mizi(adik),makcik dan pakcik mat

y hantaran dari pihak lelaki
 
hantaran dari pihak perempuan


Alhamdulillah selesai sudah majlis ini.moga ikatan yang terjalin erat ini dirahmati dan diredhai Allah..moga kekal hingga ke jinjang pelamin dan akhir hayat.doakan mereka sabar dalam menempuh dugaan yang mendatang ya ;-)

inshaallah yang terbaik buat mereka.terima kasih yang tidak terhingga buat keluarga sanak saudara yang datang dari jauh meraikan  adik kesayangan dan tunangnya..alhamdulillah yang sehabis baik kami semua buat untuk majlis ini..lepas ni turn adik pulak urus majlis kakaknya..haha..melawak ja..jangan fikir kesitu ya..majlis ayu belum nampak tanda2 lagi.hehe..doa2 kan ya.tak larat nak menjawab.kadang yang terlebih cakap tu kecik jugak lah hati.tapi redha jela kan ;-)


32 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tahniah
comel

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Meriah majlisnya. Kedua-duanya sama-sama biru.

OhPanduan said...

Sama cantik sama padan. tahniah untuk pasangan.

Kakzakie said...

Alhamdulillah...
Moga jalinan terikat bertemu dgn ikatan yg lebih murni dan halal kelak...

msredcheesecake said...

tahniah pd adik...

nana kimie said...

eh napa mama ayu tak sarungkan dua2 cincin?hihi....byw tahniah utk adik ayu!:)insyaAllah lepas ni turn ayu pulak...amin...

Kesuma Angsana said...

cantik.. mudah2an kekal hingga ke jinjang pelamin yer ayu ! tahniah buat adik tu !

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik tunang adik.

diana said...

muka tunang adik tu macam muka ayu je..hahahah

Deqla Manjew said...

wahhh adik dah pun tunang.. tunggu turn ayu plak ni..hihi.. wahh glemer jugak majlis tunang adik ayu.. cantik hantaran menara berkembar tu..

Cik Nur™ said...

alhamdulillah...selesai semuanya...
lepas ni urus kerja kawin lak ayu..

lagi letih..huhu

E'in said...

wah... tahniah utk adik ayu.. :)

Amanina Mads said...

selamat bertunang buat adik ayu.. comel je bakal adik ipar hehe :D

p/s: hntar alamat kt nina. nk pos hadiah

HeNRieTTa JoSe said...

Comelnye bakal adik ipar....cantik semua hantaran tu...

Cho Zila said...

nampak sama cantikler bakal pengantintu...
hantarantu tak simplepun.. kiranya bolehlertu.. silap2 boleh ambil upahni...

lelamaisara said...

wah tahniah..cun melecun bakal adik ipar ayu...:)

Pha Is said...

selamat bertunang buat adik ayu..

PearlVelvet SueQys said...

Slm singgah membaca di hari selasa..

ros_reeza said...

majlis kakak bila pula.. hihihi

Rosmiza Ali said...

Tahniah buat adik ayu! ^^,

LYAfrina said...

alhamdulillah.. semuanya bjln lancar.. cantik bakal adik ipar ayu

Chic Na said...

dari aritu cikna dok usha coklat klcc tu.. hehehe..

semoga cepat kawen.. utk ayu jugak.. :)

Cik Aini said...

selamat buertunang buat adik Ayu :)

hantaran pun cantik2..pelan2 nti kakak dia mnyusul lah tu..amin :)

Deq's Qienz said...

adeknya udah..akaknya bila lgi..hehee :D

Solehah Shamsuddin said...

Cantiknya tunang adik ayu. Congrates :)

Jue Derella said...

Tahniah u adik...^^

TOLANIC said...

Macam bendera America. Merah, biru, putih. Hehee

Mizz ErMa said...

selamat bertunang untuk adik..insyaallah, kalau dah jodoh x kemana.. =)

nn lylyn said...

wah twin tower.. rajin nye wt bentuk tu..yg are-lin bile nk tunang?

N.Aima K said...

cntknya bakal adik ipar..tahniah

Yana Libra said...

comel tunang adik..ayu nampak lagi muda la..hehe~

nik ros said...

cantik bakal adik iparnya :)