Wednesday, 5 February 2014

Dari kecik sampai sekarang sama ja eh!

Salam semua...

tertiba rindu zaman2 comel dulu..haha..tengok balik gambar terperasan satu habit yang hampir sama..apakah????





jeng...jeng..jeng....

v
v
v
v
v
v
v





jumpa tak persamaan??


yang sedia maklum mestilah pipi bam2 tu kan..hehe..memang aset mahal tu tak boleh buat apa dah..dan habit 1 lagi kalau tangkap pic memang tak reti kalau tak senyum nampak gigi..hehe

sekarang ja baru belajar2 senyum tutup mulut ;-)..muka sama ja kan?tak banyak berubah..rindunya..nak masuk poket doraemon balik lah,kembali ke zaman kanak2..hehe

16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sama2
hehehe

:: Mrs.Eady :: said...

dah jadi habit dari kecik :)

Deqla Manjew said...

dulu dgn sekrg menten comel.. heee...

Sayangku Zie said...

Ala comey comey...

nuyui a.k.a miss YUI said...

maintain comel..hihi

cik mah said...

Aaalah...sm...sm comel masa kecil n besar...

Kesuma Angsana said...

mmg maintain comey & ayu gitu kan !

nana kimie said...

ololo..kemain lagi posing ye,hihi

Cik Nur™ said...

a'ah la...!

pipi maintain..kekekeke

nik ros said...

sis lak tak reti nak senyum nampak gigi

Rosmiza Ali said...

Dari kecik sampai besar maintain jer comel.. =)

LYAfrina said...

sentiasa comey

LydSunshine said...

part senyuman tu tak berubah. Heheh... akak plak kalo bergmbr tak reti nak nampak gigi. sbb gigi kita berlapis.. huuhuh.

Chic Na said...

yg kepala lentok tu pun sama ayu.. hihihi..

Cik Aini said...

kalo lah boleh masuk poket doreamon tu..Ai pun nk join gak tau..rindu sgt zaman dulu2..zaman sejak pp bam2 dah ada tu.hahaha

Yana Libra said...

dah besar senyum makin lebar..hehe :)