Wednesday 23 November 2011

Selasa datang lagi!!!!!



Hari ni kat tempat kerja tak banyak sangat kerja aku.pagi ja aku sibuk cikit,petang dah relax dah.kerja aku updates diary ni ja,,sebab dulu aku suka tulis pa ja yang jadi kat dalam buku..so sekarang dunia dah maju,aku pun maju jugak..hehehe..aku taip ja kat cini..macam biasa lau ari selasa balik kerja dah siap2 kan diri semua..apa lagi tengok tv la..
mula2 kol 7.00 ptg tengok cita Tentang Dhia..kadang2 miss jugak cita ni..pastu kol 9.00 mlm tengok cita Cinta Elyssa..haa yang ni aku tak miss..hehehe..sbab cita dia bez n aku suka..pastu boring2 teruslah tengok Edisi Khas..boring2 leh la jugak gelak dengan lawak Johan tu..huhuhu..hari Selasa lah jadual aku depan TV padat cikit..hehehe..tapi sekarang dah minat cita My Princess kol 8.30 mlm kat TV8 so isnin-jumaat wajib lah tengok cita..akak kat umah aku la punya pasal..dia yang start tengok cita ni..aku pun dah terikut dah..hehe..memang bez..hehehe..yang penting hero dia hensem..haha..pagi tadi sempat aku buka Hot.fm dulu sebelum mai kerja..wahhh memang semangat Harimau Malaya lah..abis bercorang  muka DJ Hot..paling aku kelakar muka Faizal Ismail..lawak gila dah macam harimau..hahaha..tapi pa pun memang bez la semalam tengok bola..riuh rendah umah aku semua enjoy siap jerit2 lagi..haha..happening gila..masalah tak faham pun rules bola sepak pantang Nampak gol ja terus menjerit..hahaha..yang silap pun menjerit jugak tu yang tak tahan..bagi aku Malaysia memang patut dapat gol lebih lagi..tapi Fakri tu asyik lepas peluang ja dah sampai depan pintu gol mesti tak menjadi masalah banyak kali kot tu yang aku tak boleh terima..kat penalty pun dia tak skor gol tu yang geram tu..hmmm..tapi tak pe lah..nasib Malaysia menang jugak..puas hati aku dapat kalahkan indonesia..memang aku tak suka sebab depa ni jahat..pandai2 ja aku erk..tapi memang betul pun..benci3….satu lagi yang bez aku terdengar iklan Hot.fm Twilight breaking dawn kat pawagam 24 November 2011 ni!!!!!..bez2 tak sabar nak tengok,preview dia macam bez..nak ajak Anip gi tengok lah..huhuhu

1 comment:

9n0L4 said...

amboihhhh. pulun tgk cite. hehe. sume ditengoknye. :)