Wednesday 30 November 2011

planters to be!!!!

hahaha arini aku jadi petani moden..tp bukan macam gambar kt atas tau..aku tanam dalam bekas ja..hehe..pagi tadi kena gi tanam padi yang aku germinate 2 weeks before transfer kat glasshouse Nuklear Malaysia..around 20min dari UPM ni..tapi bukan untuk komersial tau..untuk hasilkan seed ja untuk kerja aku nanti time nak buat tissue culture..tanam pun cikit ja dah berangan jadi petani moden..hehehe..dulu time study tanam pokok gak tapi bukan paddy..sayur2an ja..haha kalau dah amik plantation tak lari mana kerja pun bidang tu jugak..hehe..so korang kalau betul2 minat satu benda tu fikir abis2 and study betul2..hehe..di sebabkan busy cikit minggu ni..aku tak leh kerap sangat updates blog..time free ja baru aku buka n BW blog orang..huhu...

1 comment:

9n0L4 said...

hai ayu, petani moden. nnt nak smbung blaja, jadi petani canggih pulak kot. kikiki.