Thursday 10 November 2011

BerBlogger-blogger

sambungan......
time tersangat la rajin dh mai dh..al maklum koja dh abis..hehehe

hmmmm kenapa yer aku wujudkan blog ni...
(pnjangnya hmmmmmmmmmmmm nya..hahaha)
  1. Firstly  dh lama aku teringin nak wat blog ni...yela bila bila aku tengok ramai ja blog2 yg ctik2.kiut miut..aku pn teringin la nk wat...(dlm ati--pandang nampak benda cantik ja...hehehe)
  2. secondly, aku teringat masa dulu time2 sekolah..rajin bebenor menulis diary..time epy,time sedih,time geram mesti terwujudnya diari..hehehe..so skrg zaman dh moden lh la aku kongsi kt blog ni...kononnyala rerajinbebenor menulis..hehehe
  3. thirdly,hmmmm...teringat time putus cinta+frust menonggeng dulu..aku rajin sesangat on9 n kenal member2 dunia maya ni...sesangat la bez coz lh story mory n jadi member...cewaahhhh friendly la konon erk..hehehe
  4. forthly,reason ni msa aku boring tak tau nk wat pa masa cuti 4 bulan ari tu...dan di sebabkan kelapangan masa yang teramat sangat tu la terwujudnya blog ini..hehehe...mcm la tak da keja sgt kan..hehehe
  5. fifthly,aku ni suka la jugak karang mengarang+karut mengarut ni..so terwujudnya blog ini juga untuk aku mengarut la..hehehe..di samping dapat berkongsi dengan blogger2 yg lain...hehehe
  6. sixthly,ni yg last kot..banyak sangat aku nk ngarut..hehehe..aku suka usha2,baca2,cita2 n bermacam2 lagi la..bila tgk blog org n dpt kenalan blogger ni dpt jgk la kongsi2 cerita,kenal2 n kawan2..huhuhuhu..

1 comment:

9n0L4 said...

ooooooo. pernah putus cintaaa la ni ye. hehe.