Wednesday 16 November 2011

saya rindu awak

tiba-tiba ja rasa sedih..huhu..yela hidup perantauan sorang2 lak tu..tiba-tiba rasa rindu jugak..rindu kat sapa???mesti la kat buah ati..sekarang dia tak dapat teman aku dah macam selalu..huhu..dulu selalu ja sms..call...tapi sejak2 2 hari ni dia dah wat keja part time so tak banyak la masa nak layan songeh aku ni..huhu..tapi nak wat camna kan dia pun kena cari duit gak nak tampung belajar..mana boleh nak teman aku ja..tapi siyes rasa sunyi..huhuhu..selain family n kawan2 aku da dia ja..lawak la aku ni..tiba2 mai time petang tgh ujan2 feeling2 sedih lak..hahahalau camtu nak da banyak BF la boleh...hahaha..lawak jala..xmngkin ada dua tak mungkin ada tiga...hati ini setia..hahaha..
so apa yang jadi lau kita betul2 sayangkan orang tu..kita kena lakukan pengorbanan sedikit..besa la kan adat bercinta..pasti ada rintangannya...huhu..

1 comment:

9n0L4 said...

cepat cepat la kawen ayu oiiiii. hehe.