Friday, 4 April 2014

Selamat Pengantin Baru!!!!!


Alhamdulillah bulan lepas selamat pergi Kelantan untuk meraikan pasangan pengantin sama cantik sama padan sama vouge sama semua2 lah..hehe

4hari 3 malam dekat Kelantan ingatkan cukup masa nak pergi semua tempat..rupanya rasa singkat ja masa..kitoarang stay dekat Rose Homestay dekat dengan wakaf che yeh..alhamdulillah orang Kelantan semua baik2 peramah ja tuan homestay..hehe..boleh lah rekemen sangat selesa dan lengkap semua..

Malam hari Jumaat tu majlis akad nikah,so kitaorang ramai2 dari KL ni pergi lah untuk menjadi saksi hari bahagia pasangan pengantin..haha..ni kali kedua ayu tengok member kahwin akad nikah..orang lain yang nak kahwin kita yang rasa berdebar,yang jadi pengantin lagi lah kan ;-p..alhamdulillah selesai di ijabkabulkan...

Akad nikah
 
Alhamdulillah dah sah suami isteri..hehe

keesokan harinya pula kitaorang pergi makan kenduri belah perempuan dekat Ketereh..layan gambar lah eh..tertulis banyak pulak..hehe

Bilik pengantin hias sendiri..ok kan?simple and nice!

kami rasmi dulu pelamin ;p

2 dara pingitan..hehe




 



gambar outdoor pengantin...

Ok habis dah gambar..cantik2 kan semua?hehe..selamat sudah majlis kahwin..alhamdulillah berjalan lancar..

tak sempat nak jalan2 pusing kelantan..nanti lah pergi lagi..boleh gitu?hehe..apapun

 Selamat Pengantin Baru buat akak Riesa & Nomis..
moga dimurahkan rezeki, bahagia bersama hingga akhir hayat hendaknya..
Amin Amin Amin...


25 comments:

Shark Kay said...

ketereh dekat jer ngan kampung shark di kelantan tu:)
menarik warna tema pengantin nie.

Nurzakiah Hanum said...

COMELNYA PENGANTIN

diana said...

ha ah..semua lawa2...
dari pelamin sampai ke pengantin lawa2 je semua...:)

Yana Libra said...

bestnye berjalan ke kelantan..saya tak pernah lagi sampai kelantan..huhu~

Asha Lya said...

salam singgah jemput join segmen..hadiah menarik http://blogashalya.blogspot.com/2014/03/mr-mrs-hafiezy-mini-giveaway.html

ma ❥ said...

selamat pengantin baru.... colourfull

Kakzakie said...

tahniah buat kawan Ayu..
cantiklah pengantinnya.

BUNDA said...

Wah! serba kuning pengantin yer...simple n nice....
Selamat Pengantin Baru...

Salam Jumaat dari bunda...

Nadia Elena said...

ayu pulak bila lagi? =D

Lyaa Suriany said...

lawaaa nya pengantin
tahniah tuk pengantin.
even dah 8 bln kawen tp still suka stalk gmbr org kawen.

nana kimie said...

cantik2:) bestnya g qlate~heeeee

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tahniah. Semoga kekal berbahagia selamanya.

LydSunshine said...

bergambar kat pokok getah pun cantik gak. pelamin pun cantik, sweet je.

msredcheesecake said...

selamat pengantin baru, semuga sentiasa dlm rahmat Allah

Kesuma Angsana said...

wah sweetnyer pengantin.. cntik pelamin tu simple but nice !

Cik Aini said...

sweettt je gambar outdoor perantinn tu :)

Deq's Qienz said...

tahniah buat mereka..smg kekal bahagia until jannah.Insha ALLAH

QasehnyaRania said...

selamat pengantin baru
sama cntik sama padan semga jodoh berpanjangan aamiin

Haryati Faizal said...

sama cantik sama padan...

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...

selamat pengantin baru.. k. Moga bahagia di dunia dan akhirat..

mselim3

cik didiey said...

sape ni? abg ke kakak ayu?

Chic Na said...

sempat tak pusing pasar malam wakaf che yeh? :)

Cho Zila said...

memang cantikler pengantintu sama cantik sama padan.. ayu punya giliran lepasnikan...

Deqla Norumara said...

selmt pengantin baru buat mereka.. 2 dara pingitan tu sama cantik ngan pengantin dah deqla tgk..hihi..

Amanina Mads said...

slmat pengantin baru buat kawan ayu.. cantik la shawl ayu buatkan tu.