Thursday, 13 March 2014

Keep Praying for MH370

Salam semua...

Alhamdulillah walaupun cuaca agak panas dan jelebu sekarang namun kita masih boleh terus bernafas.sesungguhnya ini semua adalah pinjaman dariNya..

6 hari berlalu namun pesawat yang hilang masih terus buntu.Ya Allah banyak sangat spekulasi yang timbul.kuasa Allah,semua jadi atas takdirNya.

Sebagai hambaNya teruskanlah berdoa agar pesawat ini dijumpai dengan segera.jangan biar segala kecaman dunia mengganggu usaha dan doa kita untuk mereka.

Disaat ini,mengharapkan keajaiban dan kuasaNya untuk menemukan mereka yang hilang.inshaallah moga ada berita baik tentang mereka.

32 comments:

nana kimie said...

kan ayu. apa khabar la semua mangsa2...harapnya ditemui dengan selamat..amin....insyaAllah.....

:: idzwa :: said...

#prayforMH370

Nurzakiah Hanum said...

amin

Farah Waheda Wahid said...

yup jangan pernah putus berdoa, sama2 kita keep praying for MH370

lia said...

semoga penumpang & pesawat selamat, InsyaAllah...

Kakzakie said...

Ye bersama kita teruskan doa-doa kita..

Zara Nurhaidah said...

berat mata mmandang berat lg bahu mmikul.. ~.~

kayyana said...

btul tu.. keep praying.. dont stop hoping.. semoga pesawat yang hilang akan dapat ditemui dan semoga semuanya selamat.. amin.. ksian kat keluarga penumpang yg tunggu hari hari tentang kabar berita ni.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

sama-sama berdoa.Harap cepat jumpa.

PearlVelvet SueQys said...

slm singgah ptg2 ni !

Ema Johari said...

berdoa dan terus berdoaa

diana said...

semoag cepat la berlalu jerebu ni..kesian tengok sana sini orang tak sihat..

ewanthology said...

makin lama hilang, makin banyak spekulasi timbul.

Chic Na said...

moga ada keajaiban.. sama2 doakan..

nik ros said...

hanya mampu berdoa dan berharap hanya pada Allah jea skarang.moga ada berita gembira

Pha Is said...

smoga segala urusan pencarian dan penyelamat dipermudahkanNya.. amiin..

Deq's Qienz said...

insha Allah muga Allah permudahkan dan buka hijab pencari² MH370 ni kan..smg penumpang n crew brada dia bwh perlindungan Allah :)

Cho Zila said...

ya ,,,, akakpun mengharapkan cepatlah berakhir.. janganlah ada cerita mengarut2 lagi.. nak bukak fbpun malas akak... ramai yang berkongsi benda yang tidak benar kesahihannyer...

Kesuma Angsana said...

sama2 kita doakan MH 370 terus , jgn putus harapan yer !

msredcheesecake said...

insyaAllah, mereka dlm lindungan Allah

Solehah Shamsuddin said...

Solehah xtau nk ckp cmne dlm hal ni. Hanya mmpu berdoa saje. Ya Allah, selamatkanlah kesemua penumpang MH370. Bawalah mereka kembali.

Deqla Manjew said...

dah seminggu lebih kan.. ya Allah permudahkanlah urusan dlm pencarian MH370..

Yana Libra said...

moga mh370 cepat dijumpai~

Lyaa Suriany said...

hye dear. lama tak singgah.


bab keep praying tu mmg agreed.
semoga Allah permudah kan jln tuk mh370

Pykaa Pdott said...

Sedih sangat kan masih belum ditemui . Harap allah permudahkan segalanya . Amin .

*lama sangat tak sggh sini . Rindu sangat . :) pyka datang mlawat sis ayu :)

LydSunshine said...

hari ni dah masuk hari yg ke 14.

Amanina Mads said...

dh 2 minggu masaih lg xjumpa kan.. terus berdoa. aminnn

ros_reeza said...

teruskan berdoa agar Allah memberikan petunjuk tentang kehilangan pesawat ni..

Pykaa Pdott said...

Sedih sgt dpat mase awal2 dpat tahu rituh.

cik didiey said...

sekarang dah ada jawapan. moga ahli keluarga mangsa tabah :'(

E'in said...

salam takziah utk para penumpang, pilot dan anak kapal MH370.. :'(

Cik Aini said...

smp skrg xtahu kan..moga Allah permudahkan semuanya..Amin