Monday, 14 April 2014

Sebulan lagi...

Salam semua..alhamdulillah bertemu Isnin kembali.kerja tetap kerja kan..hehe

masuk ja tahun baru terus angka umur pun berubah..rasa pantas sangat masa berlalu baru baca2 impian tahun lepas tengok2 tahun ni dah nak masuk umur baru

itulah hidupkan..kadang terlalu leka kita tak sedar masa dah tinggalkan kita..masa yang berlalu tu terlalu bernilai dan tak mungkin dapat dibeli..

lagi sebulan dah nak masuk umur baru..pertengahan 20-an dah..cepatnya rasa dah 8 tahun tinggal alam persekolahan..azam tahun ni inshaallah moga tercapai..antara banyak2 nak yang satu ni termakbul dulu..huhu..inshaallah kena usaha doa tawakal kan..

sedar tak sedar jugak dah habis suku untuk tahun ni.sangat pantas..itulah akhir zaman kan..masa ni tak sempat kita nak kejar.kadang 24 jam tu macam tak cukup..

inshaallah kena jadi orang yang bijak urus masa seimbang semua nya kan..

ok dah habis bebel pagi2,nanti free ayu BW ya ;-)



untuk sesiapa yang nak tempah tudung
 boleh tengok entry ni  <<Tempahan>>

26 comments:

Kakzakie said...

Salah satu tanda kian hampirnya kiamat bila kita dapat rasanya betapa masa bergerak terlalu pantas Ayu..

MAY said...

baru 8 taon...i ols dah 11 tahun tgl zmn sekolah.hehe

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singgah isnin :)

ma ❥ said...

betul tu pejam celik dah macam2 berlaku dan berlalu.... hehe semoga kita sama2 dapat menggunakan masa yang ada dengan baik :)

Mizz ErMa said...

tau xpe..cepat betul rasa masa nie berlalu..mmg kena uruskan masa betul2..hehe

HeNRieTTa JoSe said...

Sebulan lg?hr bahagia ke ayu....tahniah....

Yana Libra said...

betul tu..sekarang ni rasa masa sekejap je berlalu bila kita fikirkan balik~ :)

misz sheyla said...

cepat je mase berlalu kan...xsedar dah 8 tahun

aine ainun said...

Singgah sini sat jengik rumah ayu πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

nana kimie said...

cepat2 naik pelamin ye ayu...insyaAllah..amin....:) btw happy besday in advance dear!hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi.. btoi tu..

diana said...

tu la..cepat sangt masa BERlalu sampai rasa tidur pun tak puas..heheh

Cik Aini said...

kan..cepat sggh..pejam celik pejam celik dah nk puasa..pastu raya..Ya Allah x terasa sggh ms ni..

Amanina Mads said...

betulkan ayu.. dah nk masuk pertengahan umur. hehe

ros_reeza said...

tak lama dah tu kan :) makin matang dan dewasa :)

Mrs Velentine said...

kak MV pula lagi setahun nak masuk 30 huhu

Intan Saffyna said...

hi,singgah follow blog awak :)

Lyaa Suriany said...

Sebulan lg nk celebrate birthday ye.
dah pkr hadiah blm ni.heheh

Chic Na said...

leh sambut jubli perak la ye ayu.. hihi.. muda lg tu.. jgn risau.. ;)

Solehah Shamsuddin said...

solehah pn bru brkesempatan bw sini.

Cho Zila said...

memang masa sangat cepatjer.. masa oh masa... dah semakin matangni semakin pandai membahagikan masalah gamaknyer..

PearlVelvet SueQys said...

all the best ok

Deqla Norumara said...

ayu muda lagi la.. baru pertengahan.. :)

QasehnyaRania said...

betul tu.dh nak.msuk bulan lima sekejap je kan

nik ros said...

btol tu.cepat sgt masa berlalu kan.kdg2 mmg 24 jam sehari rasa tak cukup jea..huhu

dya bunga said...

Mmg masa berlalu dgn cpt. Dya pun bru ada masa nk berkunjung kt blog ayu. :(