Thursday 1 December 2011

First year...;-)

TAHUN PERTAMA

Teringat masa mula2 kenal dulu..
masa tu aku tengah jaga kedai kek mak aku 
pastu Kerol mai kedai sembang2 dengan aku 
sebab dia gtau member dia gi car wash jap..
dia pun cita lah pasal member dia tu 
aku dengar jala dah tau dah kerol ni suka bercakap..hehe..
kerol ni kawan masa aku sekolah rendah dulu..
pastu time mak aku buka kedai rajin lah dia mai sembang..
lepas dia cita2, pastu member dia pun mai la amik dia..
time tu juz usha2 jala..haha..
tapi aku wat bodo ja…
member dia yang lebih2 tengok..haha..
xdala lawak ja..
malam tu terkejut gak aku..
da mesej masuk,”hai watpa tu?” tak salah aku nilah ayat tu..haha..
then aku pun balas,’sapa ni?haha konon2 tak kenal lah..
sedangkan dah agak dah..
pastu berlarutan lah aku mesej and kawan ngan dia..
tapi tak dala kerap sangat kami contact..
malam2 ja..
and sepanjang aku kenal ngan dia 
time tu memang tak da pun perasaan yang timbul 
memang aku anggap kawan ja 
sebab dia pun tak dala mengayat cam nak ngorat aku…haha.. 
First Date
aku tak ingatlah tarikhnya tapi yang aku ingat time tu
Chinese New Year..
dia balik cuti..
so masa tu aku dah masuk UiTM balik..
dia pun mai la amik aku bawak keluar..
kami p tengok wayang kat  
Jitra Mall  
ngan kawan2 dia..
cewahhh couple2 semua  tapi kami ja kawan..hehe..
tak banyak kali sangat kami jumpa 
sebab dia cuti tak sama macam aku cuti 
gi pun dia study kat Bangi..huhu..
pas dah 4 bulan aku kawan ngan dia 
baru dia terus terang perasaan kat aku..
time tu aku memang tak boleh terima 
sebab aku dah betul2 anggap dia kawan ja..
tapi pastu kami teruskan jugak kawan..
aku pun pelik..
selalu lau aku tak mau laki2 ni belah gitu dia..
tapi dia lain dia nak tunggu gak sampai ati aku terbuka..
aku cakap aku tak jamin kat dia…huhu..
so dia pun try la tunggu gak..huhu..
satu kelebihan dia pada aku bila ja aku susah mesti dia da..
mesti dia sedaya upaya gak tolong aku..
memang banyak sangat..
sampai aku terharu 
tak pernah da laki yang sanggup tunggu lama camni 
and tolong aku..
walaupun kawan tiba ja time  
Annivesary
tetap sambut and bagi hadiah gak..haha..
kiranya aku macam bagi harapan lah kat dia..
ingat g Annivesary yang pertama dia bagi selendang kat aku..haha..sweet2..


1 comment:

9n0L4 said...

hahaha. lebih kurang mcm cite akak je part bkawan tu. :)