Wednesday 11 January 2012

seronok rupanya jadi cikgu ni

 


hehe..
special kali ni sebab semalam aku 
ajar Sejarah nasib student tak ramai da 4 orang ja.
blehlah aku tumpu kat dorang..
bagi aku dorang lemah sikit bab Sejarah 
yela kan nak kena baca banyak bosan lak tu..
dulu aku pun macam tu so untuk hilangkan bosan dorang tu 
aku bagi nota yang terpaksa dorang cari isi penting 
and kena tulis.tak delah dorang nganga dengar aku membebel..
bila first time jadi cikgu baru aku tau semangat untuk mendidik sesetengah cikgu yang sangat tinggi
yang tak  kenal erti jemu..
memang tabik lah kat cikgu macam ni..
bila kita dah start mengajar rasa tanggungjawab tu ada 
nak mereka cemerlang ja.
kita pulak akan berusaha sedaya upaya
untuk mereka cemerlang.
chaiyok aku dah anggap dorang macam adik aku sendiri so aku nak dorang berjaya...


p/s : malam ni kena ajar private student..chinese boy..huhu

No comments: