Tuesday 31 January 2012

Cinta yang terpendam

 


Salam hari Selasa...
hari ni terpanggil aku nak story pasal cinta yang terpendam..
hmmm nak kata pengalaman sendiri tu tak jugak lah kot 
sikit-sikit tu mungkin ada..hehe..
Pernah tak kita jatuh cinta dalam diam?
Pernah tak orang yang kita suka tu tak tahu pun perasaan kita kat dia??
bagi aku pernah lah..
tapi just suka-suka saja..hehehe..
cuma dekat sini satu saja pesan aku 
kalau kita dah betul-betul sukakan seseorang tu 
kalau boleh bialah si dia tahu,
tak pa kalau dia tak suka kan kita macam mana kita suka kan dia 
janji kita mencuba kan..
bagi aku tak salah..
tapi biasalah kita kan perempuan takkan perigi nak mencari timba kot kan..
mestilah kita pun malukan..
tips aku lah kita bagi lah hint-hint kat dia..
manalah tau dia pun pendam perasaan yang sama..hehe..
kalau dia pun sukakan kita mesti dia akan sambut juga..hehe..
tapi kalau sebaliknya janganlah kecewa 
sebab sekurang-kurangnya kita dah tahu perasaan dia..
tak dalah kita menaruh harapan lagi kan..


p/s : belum cuba belum tahu..;-)

2 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

hehe tp plg pnting biar org tu syg kita lebih dr kita syg dia.. huhu baru mnjdi.. ehheee.. ;p

are_lin@yu said...

aha..betul2..kita kena cari yang macam tu..hehe