Friday 20 January 2012

Detik 6.a.m

pagi tadi tak tahu kenapa..
jaga-jaga terus tak boleh tidur..
tiba-tiba terdengar bunyi..apa tu??huhu..
rupa-rupanya perut aku yang lapar..hehe..
memang tak pernahlah aku bangun awal pastu tak boleh tidur ..
hobi aku kan suka tidur..haha..
sampai En Anip pun terkejut..
aku terus message dia time tu..
terkejut aku dia tak tidur lagi dok study tak abis-abis lagi..
sian En Anip..huhu..tengok-tengok jam dah 6.30 a.m..
apa lagi rasa-rasa kedai mak cik jual nasi lemak dah buka time ni...
aku message En Anip nak pergi beli makan..
boleh dia cakap huny mimpi ka ni??haha..
sebenarnya aku pun tak caya gak tapi tu lah yang jadi..hehe..
pas makan dalam pukul 7.30 a.m aku rasa ngantuk balik aku pun lelap lah jap..
bangun-bangun hujan lak dah..
sedap lagi lah aku tidur..hehe..
nasib baik aku kerja ja ari ni tidak dah sambung dah tidur dah..
aku masuk lewat cikit tadi maklumlah gi kerja naik motor ja 
kalau hujan mana boleh pergi..huhu..
p/s : tak sabar nak tunggu detik 5.30 ptg..nak balik kerja malam ni balik kampung..hehe

No comments: