Thursday 15 December 2011

Muka makin teruk..huhu..

Penat lah guna produk yang da lani..
tapi muka aku tak ok lagi...
still naik biji2 2..
apa erk..
jerawat kot..
hehe..
pastu parut hitam memang semakin banyak..
dah tak da keyakinan dah sekarang..
huhuuu...
aku pening la tak tau nak wat camna..
semua tegur..
lau tegur cantik tak pa gak..
ni tegur lain..
haaha..
tapi aku jumpa 1 produk ni..
tengok macam ok..
harga pun berpatutan..
so dapat ja produk tu nanti aku try..
kalau ok nanti aku promote yer..

p/s : huhu..tak da keyakinan muka banyak parut jerawat..huhu

3 comments:

Hanis Nizam said...

Kalau berkesan , promote dekat saya okay .

miera farhana said...

sya pun ad masalah yg sama..jom ke blog..http://mierafarhana.blogspot.com/2011/12/produk-cosmoderm.html

are_lin@yu said...

orite...kita tgu tgk sebulan..huhu...dah tak tau nak watpa dh..;-(