Wednesday 21 December 2011

Cinta

hai korang..
arini aku tak busy sangat kat ofis..
bos aku tak da..
huhu...
teringin lak nak tulis pasal cinta...
dulu masa mula-mula tak tau jugak perasaan cinta ni..
bila dah jatuh cinta,
bercinta baru tau macam mana..
macam2 rasa ada..
manis,pahit,sakit,suka,sedih..
macam2..
bak kata kalau aku tau macam mana rasa dulu
aku tak nak mula cinta lagi..
huhu..
tapi kuasa Tuhan aku jatuh cinta lagi..
hehe..
bukan senangkan 
nak cari orang yang betul2 faham kita 
and boleh terima kita seadanya tu yang penting..
huhu..
tapi kini baru aku faham
kenapa kita ditakdirkan jatuh cinta 
dan putus cinta.bila kita putus cinta
selalu kita salahkan takdir 
kenapa kita bertemu dengan dia..
tapi kita tak tahu sebab putus cinta tu lah
kita dapat pengalaman,
hati kita jadi lebih kuat,
kita lebih matang and berhati-hati..
huhu..
dan yang paling penting 
Tuhan nak tunjukkan dia bukan yang terbaik untuk kita..
kini aku bersyukur sangat2 
aku jumpa Mr Anip 
dan sangat2 bertuah..
hehehe..
dia lain dari yang lain..
so tu lah hikmahnya bila kita putus cinta...
hehe..
apa yang jadi mesti ada hikmahnya...

3 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

yup u r right dear.. sikit hal pun ada hikmahnya.. huhu ;p

are_lin@yu said...

betul kan..huhu..bila kita fikir balik memang dah tersusun tkdir kita..huhu

starzieti said...

betul2. sume mnde yg jadi ade hkmahnye. kite kene banyak saba. :)