Monday 19 December 2011

A.B.C

Air Batu Campur Shah Alam ..
minggu lepas dah lepas mengidam..
aku gi Shah Alam hari sabtu lepas dengan Mr Anip..
hehhe..
sempat jumpa faiz,Husna,Syaza,Ain..
member aku yang study kat S.alam..
huhu..
dorng tengah busy dengan FYP..
huhu..
sempatlah jumpa kejap..
mengidam pun dah lepas..
hehe..
pastu dah tak tau nak gi mana
petang tu balik makan Prosperity Burger kt bangi...
Mr Anip ngidam..
huhu..
boring jugak dok sini tak tau nak gi mana..
so malam tu gi la lepak kat Mines...
tak tau nak buat pa sangat kitaorang tengok cita SONGLAP..
huhu..
menyesal jugak tak bez sangat...
so abis lah story untuk minggu lepas..
minggu ni punya story aku nak balik Perlis..
yahoooo..
boleh gak aku balik...
isnin cuti sempena Christmas..
selasa aku mintak cuti tambah..
hehehe.
holiday sekejap..
jom...


p/s : perlis permai lagi mempesona..huhu

No comments: