Wednesday, 10 December 2014

last day kerja

salam semua..

hari ni last day kerja sebelum cuti panjang.tak lama pun ambil 2 minggu ja.sebelum kenduri dan selepas kenduri.eksaited ada neves pun ada..19/12/14 inshaallah lepas sembahyang Jumaat dah bergelar Cik Puan hehe..haish macam2 pikir..doakan semuany berjalan lancar ya.

dup dap dup dap neves aihh..,macam tak percaya pun ada.tapi alhamdulillah Allah makbulkan doa nak kahwin sebelum umur 26.walaupun serba kekurangan tapi Allah cukupkan dengan rezekiNya pelbagai cara.Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdullah..

Doakan ayu ya.selamat balik dan kembali kerja..eh tak nak pikir kerja lagi nak cuti puas2 dulu hehe..inshaallah semoga dipermudahkan ;-)

16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya
selamat bercuti

Kakzakie said...

Doa kakak turut mengiringi moga semuanya berjalan lancar dan Ayu akan jadi isteri yg solehah..

Jaga diri jaga kesihatan sebelum majlis.

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga semua dipermudahkan ayu..

slmt pengntin baru =)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Wah semkin hampir menjelang hari bahagia. Tahniah akak yea.

lelamaisara said...

orang cut panjang nak kawin la katakan....semoga semua berjalan lancar hendaknya..:)

Aine Ainun said...

Mudahan ayu...amin.
Kak xdpt dtgla.
Semoga dpermudahkan semua

Khairun Solehah said...

moga Allah permudahkan . aamiin. Tahniah akak :)

Chenta Ummi said...

untugla boleh cuti.. kite boss dah freeze cuti.. aiyoo tahun depan baru leh cuti.. :)

Irra Hady said...

TAhniah...selamat pengantin baru

Yana Libra said...

tahniah ayu!! selamat dah berhelar isteri sekarang ni kan :)

suhaili mohd isa said...

Selamat pengantin baru dear...semoga menjadi isteri yang solehah. Jemput singgah blog sue www.suhailiisa.com

QasehnyaRania said...

selamat pengantin baru buat ayu dan suami.smga berbahagia dan selamat mnjlani kehidupan baru sbgai suami istri :)

Mizz ErMa said...

wah, sekarang ayu dah bergelar cik puan la ye? hihi tahniah tau, jgn lupa update gmbr kawen cepat2..hihi

hana hadi said...

dah bergelah cik puan ke tu..
sama lah kita.. selamat pengantin baru yee :)

dah masuk hari ke 9 tahun baru.
selamat tahun baru 2015 :D

nana kimie said...

Alhamdulillah...selesai da smuanya ya.semoga Allah merahmati Ayu & En.anip :) semoga bahagia smpai syurga..aamiiin....
Psst: doakan nana mcm ayu juga Nt^^

Amanina Mads said...

alhamdulillah ayu selamat menjadi puan.. semoga bahagia hingga ke akhir hayat :)