Friday 11 November 2011

11.11.11

Nombor bertuah arini 111111..banyak nya satu..hehehee
memang aku suka nombor satu....tapi ni bukan saj2 suka tau..da beberapa sebab yahg kuat kenapa aku suka..
Pertama...sebab aku anak sulung dalam family aku..so sebab ni kuat la kan..hahaha..bez jugak jadi anak sulung sebab kita cepat tua..haha tak la tapi sebab adik2 kena dengar cakap kita..n kalau apa2 kita yang akan dapat dulu..hoohoho..gelak jahat....

Kedua....sebab aku anak tunggal perempuan dalam family..satu jugak kan..hehehe..aku ada tiga orang adik lelaki...so nombor bertuah satu jugak kn...hehehe..apa2 pn aku tak payah berkongsi dengan orang..hahahahaha..gelak jahat lagi....

Ketiga...1hb adalah hari lahir mama kesayangan saya..hehehe..mama saya lahir pada 1.1.1967 pada pukul 1 pagi...haaa tgk...sebab tula nombor satu ni special cikit..hehehehe...itu jela kot rasanya..hehehe
apa-apa pn happy weekend...hehehhe..boleh rest otak dari keja...huhu

1 comment:

9n0L4 said...

nnt 121212 la pulak. tak nak ayu? hehe.